23:43 | جمعه 21 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
حمایت آمریکایی‌ها از استیضاح ترامپ رکورد شکست
پایگاه خبری راد: براساس یک نظرسنجی جدید، تقریبا نیمی از آمریکایی‌ها حامی استیضاح دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا هستند.
 مذاکره با اقلیم کردستان طبق شروط ما خواهد بود
پایگاه خبری راد: نخست وزیر عراق تاکید کرد، مذاکره بین بغداد و اربیل براساس قانون اساسی و تضمین عراق یکپارچه، طبق شروط بغداد خواهد بود.
پرداخت مطالبات گندمکاران تا دوهفته آینده/واردات برنج طبق نیاز داخلی انجام می شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: دولت دوازدهم با تدبیر خود مابقی مطالبات گندمکاران را از طریق اسناد خزانه و اوراق مرابه و سایرمنابع دو تا سه هفته آینده پرداخت می کند.
حضور بلندمدت در بازارها را با ارتقای کیفی دنبال می کنیم
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ولوو تراکس سوئد گفت: ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی، عامل اصلی تداوم حضور ولوو در بازارهای جهانی و حفظ سهم است و مطابق راهبرد این شرکت، رضایتمندی مشتریان از محصولات باید بیش از سایر رقبا باشد.
افزایش نرخ 25 ارز در بانک مرکزی
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی امروز (چهارشنبه) ارزش برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد که بر اساس آن قیمت 25 ارز همچون دلار آمریکا، پوند انگلیس و یورو نسبت به دیروز افزایش یافت، 15 ارز کاهش داشتند و 3 ارز دیگر ثابت ماندند.
مدیر عامل سابق ایرتویا به ناصح رفت
پایگاه خبری راد: مدیرعامل هلدینگ ناصح از حضور مدیرعامل سابق ایرتویا در این هلدینگ به منظور تحقق و عملیاتی شدن برنامه های توسعه ای این گروه خبر داد.
برای ایجاد شفافیت در صورت‌های مالی وارد بازار سرمایه می‌شویم
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بیمه معلم می‌گوید این شرکت برای شفافیت و بالا رفتن نقدشوندگی سهامداران به زودی وارد بازار سرمایه می‌شود. او همچنین معتقد است برجام برای صنعت بیمه کشور مفید بوده است. علاوه بر این مدیرعامل ساختمانی معلم نیز معتقد است استفاده از ابزارهای نوین مالی در پروژه‌های ساختمانی می‌تواند باعث ارزش افزوده شرکت‌ها شود.
سفر اقتصادی رییس جمهور روسیه به ایران
پایگاه خبری راد: روسای جمهور دو کشور روسیه و آذربایجان ، در روز چهارشنبه به منظور شرکت در دومین نشست سران روسای جمهوری ایران، آذربایجان و روسیه وارد تهران خواهند شد.
بودجه سال 97 رقابتی است/ پیش‌بینی تورم در سال 97
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به تفاوت‌های اساسی میان بودجه 97 و 96 اعلام کرد: چالش‌ها و مشکلات بودجه کشور در سال آینده با اصلاح نظام بودجه‌ریزی رفع ‌می‌شود.
عرضه نانورنگ‌هایی با قابلیت افزایش 1.5 برابر عمر قطعات در برابر ضدخوردگی
پایگاه خبری راد: محققان کشور نانو پوشش‌هایی را در فاز صنعتی تولید کردند که اعمال آنها بر روی قطعات صنایع پتروشیمی و خودروسازی موجب ماندگاری 1.5 برابری آنها خواهد شد.