01:20 | جمعه 21 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
هندی‌ها درحال بررسی پیشنهاد مالی ایران برای توسعه فرزادB
پایگاه خبری راد- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به مکاتبه بین شرکت ملی نفت ایران و هندی‌ها برای توسعه میدان گازی فرزادB گفت: هندی‌ها درحال بررسی مواضع اقتصادی هستند.
برق در آستانه افزایش قیمت
پایگاه خبری راد: ایران در بین ۲۰۰ کشور دنیا، جزء سه کشور دارای کمترین تعرفه برق است؛ علاوه‌ بر این در هیچ جای دنیا نرخ برق برای بخش کشاورزی تا این اندازه پایین نیست، به همین دلیل مسوولان وزارت نیرو برنامه‌هایی را برای افزایش قیمت این کالا به هیات دولت ارائه داده‌اند.
چرا فارغ‌التحصیلان به هر کاری تن نمی‌دهند؟
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به عوامل اقتصادی مساله بیکاری در کشور افزایش تب تحصیلات دانشگاهی در جامعه را عاملی برای بیکاری در جامعه توصیف کرد.
پای غول چینی به پروژه‌های نفتی آمریکا باز می‌شود
پایگاه خبری راد: غول نفتی دولتی چین سرگرم ارزیابی دو پروژه در آمریکا است که ممکن است صادرات نفت منطقه گلف کاست را افزایش داده و تاسیسات ذخیره سازی در کارائیب را گسترش دهد.
خدمات اپراتورهای ایرانی برای زائران اربعین حسینی در مقابل طرف عراقی
پایگاه خبری راد: وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات با تشکیل کمیته ویژه اربعین تلاش کرد اپراتورها بتوانند با هم افزایی هرچه بیشتر خدمات مناسبی در اختیار زائران اربعین حسینی قرار دهند که بر همین اساس اپراتور دوم ارتباطی کشور نیز امکان استفاده روزانه از اینترنت رایگان را فراهم کرد.
حاشیه‌نشینان سند می‌گیرند؟
پایگاه خبری راد: به دنبال توجه دولت و مجلس به وضعیت ۱۱ میلیون حاشیه‌نشین، اخیرا رییس مجلس اعلام کرده طبق قانون برنامه ششم به حاشیه‌نشینان مهلت سه ساله داده می‌شود تا نسبت به آب، برق، گاز و تلفن اقدام کنند و ظرف این مدت به موضوع مالکیت آنها رسیدگی می‌شود.
بنز به نمایشگاه تهران رسید
پایگاه خبری راد: دور جدید برگزاری نمایشگاه خودرو در پایتخت در حالی به ایستگاه دوم خود نزدیک می شود که خبر حضور برخی برندهای معروف اما غایب در سال گذشته از شایعه به واقعیت تبدیل شد.
وضعیت مشکلات پروازهای ویژه اربعین بررسی شد
پایگاه خبری راد: دومین جلسه کارگروه تخصصی راه و شهرسازی معاونت حقوق عامه دادستانی کل کشور با محوریت بررسی وضعیت و مشکلات سفرهای زمینی و هوایی زائران اربعین برگزار شد.
بازار مسکن در مناطق پرمشتری تهران+ جدول
پایگاه خبری راد: مناطق ۲، ۴ و ۵ در مهرماه سال جاری ۳۷.۶ درصد از کل معاملات شهر تهران را به خود اختصاص دادند.
هیچ کجای دنیا بیمه سهمیه‌بندی نیست!
پایگاه خبری راد: نایب رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی می‌گوید اگر بیمه کارگران ساختمانی با مشکل اعتبار مواجه است تامین اجتماعی برای تغییر دستورالعمل ماده ۵ بیمه کارگران ساختمانی از مجلس کمک بخواهد.به اعتقاد وی رکود بخش مسکن و عدم اتخاذ سیاستهای مناسب، بیکاری ۷۰ درصدی کارگران ساختمانی را رقم زده است.