04:58 | يكشنبه 9 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
قیمت سکه و ارز در اولین روز هفته
پایگاه خبری راد: دلار آمریکا با ثبات نسبت قیمت به روزهای اخیر ۴۰۵۴ تومان قیمت دارد و سکه تمام طرح جدید نیز ثبات نسبی یک میلیون و ۳۱۶ هزار تومان فروخته می‌شود.
بازار اسقاطی ها در کما
پایگاه خبری راد: در شرایطی که به نظر می‌رسد دولت هنوز تصمیمی برای بازگشایی دوباره سایت ثبت‌سفارش واردات خودرو ندارد، روند اسقاط خودروهای فرسوده نیز با مشکلاتی همراه شده است.
کدام خودروها در گمرک خاک می خورند؟
پایگاه خبری راد: بسته شدن سایت ثبتارش از سوی وزارت صنعت در ماه‌های اخیر باعث ایجاد مشکلات و حواشی بسیاری در این بخش شده است. در ماه‌های اخیر قیمت خودروهای وارداتی به‌شدت افزایش یافته و به‌گفته واردکنندگان، قیمت برخی خودروها تا 70 میلیون تومان هم رشد داشته است.
سرمایه فیلترینگ هوشمند کجا رفت؟
پایگاه خبری راد: در حالی که از زمان آغاز فیلترینگ هوشمند به گفته مسوولان ارتباطات و فناوری اطلاعات، هزینه‌هایی بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان صرف این پروژه شده است، اکنون که پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی به سیستم رمزنگاری مجهز و در برابر فیلترینگ مقاوم شده‌اند، باید دید این سرمایه در کجا هزینه می‌شود و روش کنونی برای پالایش مطالب نامناسب چیست؟
ضرر مردم از رجیستری گوشی‌ها
پایگاه خبری راد: یک فعال صنفی بازار ICT با اشاره به اجرای طرح رجیستری گوشی‌های همراه، اعمال این طرح را موجب افزایش قیمت نهایی گوشی‌ها در بازار و در نهایت متضرر شدن مردم ارزیابی کرد.
تنظیم آیین نامه تبصره ۲ ماده ۷ شهامت می‌خواهد
پایگاه خبری راد: یک مقام مسئول کارگری معتقد است تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی زمانی مطلوب است که طرح طبقه‌بندی در کارگاه به اجرا درآید.
از تامین حق‌آبه تالاب‌ها تا پایش کیفیت آب؛ سناریوی رئیس جدید محیط زیست
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تشریح برنامه‌های این دستگاه در حوزه آب، اظهار کرد: تامین حق‌آبه تالاب‌ها دستور رئیس جمهور است که باید طی چهار سال دولت دوازدهم پیگیری شود.
مشخصات سیگارهای جعلی اعلام شد + جدول
پایگاه خبری راد: شیوه تشخیص و تفکیک برندهای جعلی محصولات دخانی در مدل‌های مختلف اعلام شد.
اختصاص ۲۲۱ هزار صندلی قطار برای جابه‌جایی زائران اربعین
پایگاه خبری راد- معاون مسافری راه‌آهن گفت: مطابق برنامه‌ریزی راه آهن جمهوری اسلامی ایران تعداد ۲۲۱ هزار صندلی برای جابجایی زوار اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.
آغاز فروش آیفون X در روسیه + عکس
پایگاه خبری راد: صدها نفر ساعتها زیر سرمای تا منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد روسیه در صف ماندند تا امروز جمعه اولین خریدار پرچمدار جدید آیفون باشند.