00:58 | چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
تولید روزانه ۶ میلیون بشکه نفت در ایران
پایگاه خبری راد - معاون وزیر نفت گفت: پتانسیل تولید روزانه شش میلیون بشکه نفت خام از میادین نفتی سطح کشور و تولید سالانه ۴۰۰ میلیارد مترمکعب از ذخایر گازی کشور در ایران وجود دارد.
تازه های خودرو در سال میلادی پیش روی
پایگاه خبری راد: کمتر از دو ماه تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی باقی مانده است. زمان آن فرارسیده است که فراز و فرودهای صنعت خودروسازی جهان در سال ۲۰۱۷ را مرور کنیم.
اطلاعیه انجمن صنفی واردکنندگان خودرو در خصوص «ثبتارش»
پایگاه خبری راد: انجمن صنفی واردکنندگان خودرو در خصوص ثبت سفارش و ساماندهی بازار خودروهای خارجی و مشکلات ایجاد شده در روند فعالیت شاغلان این عرصه اقتصادی، اطلاعیه ی صادر کرد.
قیمت انواع ارز و سکه در آخرین روز هفته
پایگاه خبری راد: در بازار امروز - دلار آمریکا با روند کاهشی ۴۰۵۴ تومان و سکه تمام طرح جدید نیز با حرکت نزولی به یک میلیون و ۳۱۷ هزار تومان رسیده است.
شماره گذاری خودروهای وارداتی سخت تر می شود
پایگاه خبری راد: به نظر می رسد بعد از توافقات اولیه با برخی از برندهای خودروسازی جهان و به دلیل فشار آوردن به واردکنندگان و سازندگان خودرو در داخل، برای افزایش کیفیت و داخلی سازی بیشتر خودروها، شماره گذاری خودروهای سخت تر می شود.
تولید خودرو بر اساس استانداردهای جدید
پایگاه خبری راد: برنامه راهبردی تولید خودرو در ایران بر مبنای ضوابط جدید استاندارد تغییر می کند.و دولت هم به دنبال تقویت نظام استاندارد سازی تولید ملی است.
با موتور 3 چرخ یاماها آشنا شوید
پایگاه خبری راد: تولید موتورسیلکت‌های 3 چرخ به سرعت در حال رشد است و هر روز محبوبیت آنان بیش از پیش می‌شود.
تولید 80  میلیارد متر مکعب گاز در نفت مناطق مرکزی
پایگاه خبری راد: مدیر تولید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت:‌ این شرکت در سال گذشته با تولید بیش از 80 میلیارد متر مکعب گاز و 67 میلیون بشکه نفت معادل 101 درصد تولید تکلیفی از میدان‌های نفتی و گازی تحت پوشش خود برداشت کرده‌است.
گریم متفاوت مهناز افشار+عکس
پایگاه خبری راد: مهناز افشار عکسی از گریم خود در پشت صحنه فیلم «شاه‌کش» را به اشتراک گذاشت.
پرداخت سپرده‌های تا سقف دو میلیارد ریال سپرده‌گذاران فرشتگان
پایگاه خبری راد: گزارش بانک مرکزی در خصوص پرداخت بیش از نیم میلیون فقره وام ازدواج در قالب طرح ضربتی و همچنین آخرین وضعیت ساماندهی تعاونی‌های غیرمجاز در جلسه شورای پول و اعتبار ارائه شد.