04:12 | يكشنبه 9 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
ظرفیت تکمیل نشده/ بلیت گران نخرید
پایگاه خبری راد: آخرین وضعیت ظرفیت شرکت‌های هواپیمایی برای پروازهای نجف و بغداد نشان‌دهنده آن است که هنوز تعدادی از پروازها امکان خرید بلیت دارند و نرخ‌ها نیز افزایش جدی را پشت سر نگذاشته‌اند.
فریب کاربران با وعده حجم رایگان اینترنت
پایگاه خبری راد: بدافزاری یافت شده که کاربران گوشی‌های هوشمند را با وعده اینترنت مجانی فریب می‌دهد و با ارسال پیامک جعلی، قربانی بعدی خود را پیدا می‌کند.
ارتقای خدمات پس از فروش؛ برنامه اصلی ما
پایگاه خبری راد: نگین خودرو علاقه مند است هم راستای توسعه فروش، بهبود کیفیت و توسعه خدمات پس از فروش را نیز عملی کند.
ضرورت حذف دامداری سنتی برای حفظ کیفیت آب تهران
پایگاه خبری راد- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: برای حفظ کیفیت آب شرب تهران لازم است که دامداری سنتی حذف شود و تعداد دام‌ها در مناطقی که تامین کننده آب شرب هستند کاهش یابد.
فروش ۷۰ درصدی موبایل‌های قانونی به‌صورت آنلاین
پایگاه خبری راد: مسئولان حوزه ارتباطات همواره اعلام کردند که از بازار هنگفت فروش گوشی‌های موبایل در ایران، تنها بخش اندکی در حدود ۱۰ درصد قانونی و با پرداخت گمرک انجام می‌شود؛ که طبق آمار منتشرشده، ۷۰ درصد از فروش قانونی موبایل به فروشگاه‌های آنلاین تعلق دارد.
مترو هشتگرد ۳۵ درصد از بار ترافیک را می‌گیرد
پایگاه خبری راد: اگر مترو هشتگرد به بهره‌برداری برسد اقبال برای ۱۰ هزار و احد فاقد متقاضی مسکن مهر هشتگرد بالا می‌رود و ۳۵ درصد از بار ترافیک آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین کاسته خواهد شد.
تا دو سال آینده تمام خانوارهای دومعلول صاحب خانه می‌شوند
پایگاه خبری راد- مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: بر اساس تفاهم‌نامه پنج‌گانه قرار است تا دو سال آینده ۱۱ هزار خانوار دارای دو فرد معلول و بیشتر صاحب خانه شوند.
فریب کاربران با وعده حجم رایگان اینترنت
پایگاه خبری راد: بدافزاری یافت شده که کاربران گوشی‌های هوشمند را با وعده اینترنت مجانی فریب می‌دهد و با ارسال پیامک جعلی، قربانی بعدی خود را پیدا می‌کند.
جزئیات فرآیند ورود ۱۵ فروند بویینگ جدید به ایران
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم ایر آخرین وضعیت مذاکرات این شرکت با هواپیماساز بویینگ برای ورود ۱۵ فروند هواپیمای جدید به ایران را تشریح کرد.