23:53 | پنجشنبه 9 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
وظیفه وزارت کار در قبال بیکاری جوانان
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه پدیده بیکاری در کشور به معضلی بزرگ تبدیل شده است به نقش مهم و بالقوه وزارت کار در رفع این معضل پرداخت.
خدمات بانکی در اربعین/ دریافت حواله ارزی بدون کارت
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک پارسیان از خدمات ویژه به زائرین اربعین حسینی و کربلای معلی خبر داد.
ادامه مذاکره بین ایران و ترکمنستان درمورد قطع گاز ترکمنستان
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از ادامه مذاکرات بین ایران و ترکمنستان درمورد تخلف این کشور در بستن شیر گاز روی ایران خبر داد.
نیازمند اصلاح سیاست‌های صادراتی هستیم
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه کار معتقد است اگر تولید در کشور ما را به خودکفایی برساند و در واردات و صادرات نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد، قطعا موجب توسعه اشتغال و کاهش بیکاری می‌شود.
آخرین وضعیت عملیات مهار چاه رگ سفید
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: هدف شرکت ملی مناطق نفتخیز این است که همه تجهیزات و تاسیسات مورد نیاز خطوط خود را از شرکت‌های تولید داخل تامین کند.
فیلترینگ شبکه های اجتماعی در افغانستان
پایگاه خبری راد: شرکت تنظیم کننده مقررات مخابراتی در افغانستان به ارائه دهندگان و شرکت‌های خدمات اینترنت در این کشور دستور داده است که اقدام به فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی نظیر واتس اپ کنند.
رشد یکدست قندی‌ها در مقابل افت گروه‌های خودرو و فلزی
پایگاه خبری راد: در اولین روز معاملات بورس تهران در این هفته قیمت اکثر نمادها در گروه خودرو، فرآورده‌های نفتی و فلزی روند رو به کاهشی را تجربه کرد، اما قندی‌ها یکدست با رشد در قیمت پایانی مواجه شدند.
مذاکره با خودروسازان برای ارتقای بهره‌وری
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان ملی بهره‌وری از مذاکرات این سازمان با بنگاه‌های اقتصادی از جمله خودروسازان برای افزایش بهره‌وری خبر داد و گفت که در حال حاضر با سایپا تفاهم‌نامه‌ای برای ارتقای بهره‌وری داشته‌ایم تا بتوان به طور تدریجی در این بخش ورود پیدا کرد اما در رابطه با ایران‌خودرو با اینکه تقاضای خود را مطرح کرده فعلا تفاهم‌نامه‌ای بین ما امضا نشده است.
نردبان پیک مصرف برق در تابستان ۹۷
پایگاه خبری راد: معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته در تابستان ۱۳۹۷ شاهد رشد پنج درصدی مصرف نسبت به سال قبل هستیم. به همین دلیل از هم اکنون تمهیدات لازم برای گذر از پیک اندیشیده شده است.
نزدیک شدن تراز تجاری کشاورزی تا مرز صفر
پایگاه خبری راد: معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در بخش کشاورزی تا پایان برنامه ششم توسعه برای به صفر رساندن تراز منفی بخش کشاورزی است که در این زمینه نیازمند اعتبارات و منابع مالی پیش بینی شده هستیم.