20:16 | جمعه 7 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
ارائه خدمات خودرویی به زائران اربعین در عراق
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو از استقرار اکیپ‌های امدادی و ارائه خدمات خودرویی به زائران ایرانی در نجف و کربلا در ایام اربعین حسینی خبر داد.
افزایش ۱۱ درصدی صادرات محصولات پتروشیمی طی ۲۰ ماه
پایگاه خبری راد- قائم مقام وزیر نفت از افزایش ۱۱ درصدی صادرات محصولات پتروشیمی در فاصله ۲۰ ماه خبر داد و گفت: همچنین در فاصله ۲۰ ماه اخیر شاهد رشد ۹ درصدی توناژ در ظرفیت تولید محصولات بودیم.
پردیس کم آورد!
پایگاه خبری راد: با وجود کمک‌هایی که سال قبل به مسکن مهر پردیس شد، امسال هیچ‌گونه اختصاص یارانه یا منابع مالی و اوراق خزانه اسلامی برای تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر پردیس انجام نشده و هم‌اکنون اگر شرکت عمران بتواند ۱۰۹۰ میلیارد تومان از طریق مشارکت جذب کند، ۱۴۹۴ میلیارد تومان کمک دولتی هم نیاز دارد.
کاهش قیمت سوخت در امارات
پایگاه خبری راد: قیمت سوخت در امارات متحده عربی طی ماه آینده میلادی (نوامبر) کاهش یافت.
توریست‌های ۷ کشور در "قلب ایران"
پایگاه خبری راد: بیست و دومین قطار گردشگری خارجی از صبح امروز حرکت خود را از تهران آغاز کرد.
رتبه‌بندی فعلی خودروها نظر سازمان استاندارد نیست/ نظر واحدی در مورد تراریخته‌ها وجود ندارد
پایگاه خبری راد: معاون سازمان ملی استاندارد ایران می‌گوید رتبه‌بندی فعلی خودروها اساسا نظر سازمان ملی استاندارد نیست چرا که نظام ارزیابی فعلی صرفا روی محصول خروجی صورت می‌گیرد و به عناصر تولید توجهی ندارد.
ردپای عربستانی‌ها در افزایش تعرفه لبنیات عراق برای ایران
پایگاه خبری راد: درپی افزایش بیش از ۲.۵ برابری تعرفه صادرات لبینات ایرانی به عراق، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق تاثیرات این اقدام را تشریح و تصریح کرد که انتظار می‌رود مسئولان عراقی در زمینه مقررات واردات و صادرات شرایط یکسانی را برای همه کشورها لحاظ کنند و اینگونه نباشد که برای برخی کشورها مثل عربستان و ترکیه تسهیلات قائل شوند اما برای ایران محدودیت ایجاد کنند.
بحران جامعه، فقدان مهارت است
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ساختن کارخانه‌ها کشور را به توسعه نمی‌رساند و این امر با وجود مدیران و نیروهای کار ماهر معنا می‌یابد، گفت: بحران جامعه ایران شکاف مهارتی است و باید گفتمان مهارت در کشور را نهادینه کنیم.
کشف هفتگی میوه‌های قاچاق/ راه‌اندازی قرنطینه در مناطق آزاد
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان حفظ نباتات اعلام کرد که بصورت هفتگی محموله‌ی میوه‌های قاچاق در کشور کشف و به متولیان معرفی می‌شود و در مناطق آزاد چابهار و کیش نیز قرنطینه محصولات کشاورزی برای جلوگیری از قاچاق راه اندازی شده و در دیگر مناطق نیز این کار انجام می‌شود.
فروش اعتباری دنا آغاز شد
پایگاه خبری راد: فروش اعتباری سه خودروی دنا، سمند و سورن در آبان ماه آغاز شد.