05:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مخالفت

منتظر نوسان شدید قیمت طلای جهانی باشید
نماد برتر- تحلیلگران بازار جهانی معتقدند در هفته جاری یک رویداد مهم می تواند دور جدیدی از نوسان را در بازار طلا ایجاد کرده و به بهبود قیمتها پس از دو هفته متوالی کاهش کمک کند.
تغییر استراتژی نفتی چین در خاورمیانه
نماد برتر- در حالی که آمریکا نفوذ خود در خاورمیانه را از طریق همکاری‌های دیپلماتیک و اتحادهای نظامی برقرار کرده، چین با استفاده از منابع مالی عظیم خود رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است.
دلار در بازارهای جهانی وارد کانال جدید شد
نماد برتر- شاخص دلار پس از حدود یک هفته مجددا به کانال ۹۳ واحدی رسید.
گودرزی: مدرس خیابانی ۱۵ ماه بالاترین اختیارات را داشته و باید پاسخگو باشد
نماد برتر- نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدرس خیابانی ۱۵ ماه بالاترین اختیارات را در وزارت صنعت داشته گفت: مدرس خیابانی به جای اینکه کاندیدای اخذ رأی برای وزارت باشد باید در جایگاه پاسخگو قرار گیرد.
زمان عرضه دارا دوم اعلام شد
نماد برتر- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در اولین چهارشنبه شهریورماه نسبت به عرضه صندوق دارا دوم اقدام می‌شود که در این خصوص هماهنگی لازم با وزارت نفت انجام شده است.
هیچ گاه وضعمان به این بدی نبوده است
نماد برتر- لری سامرز از دولت و کنگره خواست هر چه سریع تر بسته محرک جدید را اجرایی کنند.
محدودیتی برای سرمایه‌گذاری هیچ کشوری در جزایر کشورمان  نداریم
نماد برتر- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه محدودیتی برای سرمایه‌گذاری هیچ کشوری در جزایر کشورمان نداریم، گفت: قرارداد مشترک ایران و چین یک اتفاق بزرگ برای اقتصاد کشور است.
واتس‌اپ برای شکایت از سازنده جاسوس افزار چراغ سبز گرفت
نماد برتر- با حکم یک قاضی آمریکایی، واتس‌اپ و فیس بوک که شرکت مادر این پیام رسان است، می توانند شکایت علیه گروه NSO بابت ایجاد حسابهایی برای ارسال بدافزار به تلفن همراه ۱۴۰۰ نفر و جاسوسی از آنها را پیگیری کنند.
اجازه بازگشت عوارضی به آزاد راه‌های الکترونیکی را نمی‌دهیم، اما...
نماد برتر- مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور گفت: با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی اجازه دستی شدن عوارض را به آزادراه‌های الکترونیکی نمی دهیم اما سرمایه گذاران پولشان را می‌خواهند و مردم باید همکاری کنند.
دلار در معاملات خارجی بالا رفت
نماد برتر- شاخص دلار در معاملات امروز صعودی شد.
جریمه دو میلیارد تومانی در انتظار اپراتورهاست
نماد برتر- رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به افزایش قیمت بسته‌های اینترنت دو اپراتور عمده بازار گفت: اپراتورها برخلاف مصوبات رگولاتوری عمل کردند و باید قیمت را به شرایط قبل بازگردانند و اگر این کار را نکردند جریمه نقدی دو میلیارد تومانی در انتظار آنهاست.
افت دلار
نماد برتر- شاخص دلار در معاملات امروز عقب نشست.
برجام و قرارداد همکاری ایران و چین
نماد برتر- مشاور وزیر کشور با اشاره به مباحث مطرح‌شده درباره قرارداد همکاری ایران و چین، این موضوع را از جمله میوه‌های برجام توصیف کرد که می‌تواند تاثیرات بسیاری در حوزه اقتصادی و حتی اجتماعی و سیاست خارجی ایران به جای بگذارد.
جهش جهانی دلار
نماد برتر- ارزش دلار در معاملات خارجی به طرز محسوسی افزایش یافت.
کرونا در پمپ بنزین ها جا خوش کرده است!
نماد برتر- از زمان شیوع ویروس کرونا پمپ بنزین ها به دلیل تردد مردم یکی از مکانهای پر خطر شناخته شده و علیرغم راهکارهای در نظر گرفته شده همچنان شاهد جولان این ویروس در پمپ بنزین ها هستیم.