17:22 | چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
طرح تسهیلات «انتخاب» در «وزمین» کلید خورد

1401/01/13 15:51

چه خبر از نمادهای بورسی:

طرح تسهیلات «انتخاب» در «وزمین» کلید خورد

نماد برتر - یکی از هدف‌های بانک ایران‌زمین در راستای بانکداری باز و مشتری‌مدار، طرح تسهیلاتی «انتخاب» را در معرض دید مشتریان خود قرار داده است.


به گزارش نماد برتر، طرح تسهیلات انتخاب بانک ایران زمین در واقع یک هدف مهم دارد؛ مشتریان بانک در انتخاب نوع و شکل دریافت تسهیلات با توجه به تنوع نیازهای خود قدرت انتخاب را داشته باشند.



از نکات مهم‌ این طرح تسهیلاتی می‌توان به نرخ سود سالیانه بین ۱۰ تا ۱۸ درصد آن هم به انتخاب مشتری، تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال با امکان واریز و پرداخت و حداقل مبلغ افتتاح حساب ۵۰ میلیون ریال است. علاوه بر آن مشتری می‌تواند که محاسبه سود و اقساط تسهیلات انتخاب چگونه انجام می‌شود.



دریافت تسهیلات نیز قوانین و شرایط خود را دارد. حداقل مدت رسوب سپرده کوتاه‌مدت ۳ ماه که محاسبه میانگین سپرده از تاریخ شروع طرح است. از طرفی امکان واریز و برداشت از سپرده نیز وجود دارد. حداکثر مدت زمان استفاده از میانگین ایجاد شده به منظور دریافت تسهیلات هم دو ماه است.



اخذ وثیقه طبق دستورالعمل، مقررات و سیاست‌‌های اعتباری بانک بوده و سایر شرایط افتتاح سپرده و تسهیلات طبق قرارداد و در زمان پرداخت تسهیلات به مشتری اعلام می‌شود.