11:02 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قطعات

افت‌وخیز ۲ میلیون تومانی سکه در یک هفته
اسکات شفیلد، مدیر اجرایی شرکت پایونیر نچرال ریسورسز در تحلیلی از اوضاع جاری گفت بازگشت آمریکا به برجام تحت یک رئیس جمهور دموکرات، باعث نگرانی فوری برای بازار جهانی نفت نخواهد شد.
اپل در تولید آیفون ۱۲ با کمبود قطعه روبرو شد
نماد برتر- شرکت اپل در تولید آیفون با کمبود تراشه هایی که مصرف برق در آیفون و و دستگاههای دیگر را مدیریت می کنند، روبرو شده است.
تولید ۷ ماهه ایران خودرو و سایپا با افزایش ۲۷ درصدی / ابهام در عرضه پژو ۲۰۰۸
نماد برتر- جدیدترین آمار تولید ایران خودرو و سایپا طی ۷ ماه سال جاری منتشر شد که با افزایش ۲۷ درصدی و ابهام در عرضه پژو ۲۰۰۸ همراه است.
صرفه جویی ۲.۵ میلیارد تومانی با بومی سازی قطعات در پارس جنوبی
نماد برتر-مدیر تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی از صرفه جویی ارزی ۲.۵ میلیارد تومانی با بومی سازی قطعات خبر داد.
حمایت صندوق نوآوری از طرح‌های حوزه قالب‌های پرسکاری صفحات فلزی
نماد برتر- با انتشار فراخوان صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت‌های دانش بنیان و فناوری برای ارائه راه حل‌های فناورانه در زمینه طراحی و ساخت قالب پروگرسیو برای کانتورهای فلزی دعوت شدند.
وعده مدیرعامل سایپا به تولید و عرضه ال ۹۰ ایرانی تا ۱۸ ماه آینده
نماد برتر- مدیرعامل سایپا با اعلام اینکه محصول ال۹۰ بومی‌سازی شده و وعده داد این خودرو ، طبق استانداردهای ۸۵ گانه تا ۱۸ ماه آینده ، تولید و عرضه شود .
نتایج جلسه مهم قطعه سازان با ایران خودرو سایپا /عدم اعمال قیمتهای جدید در مهر
نماد برتر- سخنگوی انجمن سازندگان قطعات، نتایج جلسه مهم با ایران خودرو و سایپا و وزارت صنعت را با مصوباتی مانند پرداخت۲۵۰۰ میلیارد تومان به سایپا و عدم اعمال قیمت های جدید در مهرماه اعلام کرد.
قیمت گذاری ۵۵درصد خودروهای داخلی توسط شورای رقابت
نماد برتر- به گفته سخنگوی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو، در آخرین جلسه‌ای که میان مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور و مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) برگزار شده، طرح پیشنهادی گروه سایپا برای قیمت‌گذاری محصولات هر دو خودروساز مبنی بر اینکه قیمت‌گذاری ۵۵ درصد محصولات پرتیراژ و پر مصرف توسط شورای رقابت و ۴۵ درصد سایر محصولات توسط خود خودروسازان تعیین شود، مورد موافقت قرار گرفت.
خودکفایی بیش از 40 درصدی در تولید قطعات بدنه خودرو
نماد برتر- باحمایت گروه اقتصادی کرمان خودرو به عنوان یکی از سهامداران شرکت کرمان موتور،خودکفایی بیش از 40 درصدی در تولید قطعات بدنه خودرو با تکیه بر توان داخل محقق شد.
پیشنهاد تحریم ایران‌خودرو ، سایپا و زیرمجموعه ها به ترامپ ارائه شد
نماد برتر- بنیاد دفاع از دموکراسی آمریکا پیشنهاد تحریم ایران خودرو و سایپا و شرکت های زیرمجموعه را با ادعای ارتباط نزدیک با بنگاه های نظامی به دولت ترامپ ارائه کرد.
۷۰ واحد تولیدی نساجی نیمه‌تعطیل شدند
نماد برتر- در حالی اخیرا وضعیت ۲۰۰ هزار تن برنج دپو شده در گمرک‌ها و رو به فساد رفتن آن حاشیه ساز شده که ماجرای دپو و موانع ترخیص فقط به برنج ختم نشده و بخش عمده کالاها دست کمی از آن ندارند؛به طوری که با عدم ترخیص مواد اولیه تولید، بخش عمده ای از تولیدکنندگان با مشکلاتی مواجه شده اند؛ تا جایی که گزارشها حاکی از آن است که حدود ۷۰ تولیدی در حوزه نساجی نیمه تعطیل و برخی واحدها به مرز تعطیلی رسیده اند.
اصلاح مصوبه اخذ مالیات از خانه های خالی در کمیسیون اقتصادی
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی ایرادات شورای نگهبان نسبت به مصوبه اخذ مالیات از خانه های خالی و اصلاح این مصوبه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
رشد فروش در «سغرب» طی ۶ماه
نماد برتر-شرکت سیمان غرب در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ اعلام کرده است نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته فروش شرکت با رشد همراه شده است.
تولیدکنندگان و واردکنندگان تنباکوی معسل در سامانه جامع تجارت ثبت نام کنند
نماد برتر- تولید روزانه نفت لیبی به ۸۰۰ هزار بشکه رسیده و این کشور رساندن تولید به ۱.۳ میلیون بشکه در روز در ابتدای سال ۲۰۲۱ را هدف گرفته است.
پیش بینی ایران‌خودرو، سایپا و پارس‌خودرو از رشد۶۰، ۵۳ و ۱۶۷ درصدی فروش
نماد برتر- طبق پیش بینی ایران‌خودرو، سایپا و پارس‌خودرو ، میزان فروش محصولات در نیمه دوم سال جاری با رشد ۶۰، ۵۳ و ۱۶۷درصدی همراه خواهد شد .