10:06 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بدون

بورس کالا دلیل گرانی سیمان نیست
افزایش قیمت سیمان در بازار ناشی از قطعی برق است. معامله این محصول در بورس کالا تا ۱۲ تیر ماه که هنوز این صنعت با محدودیت مصرف برق مواجه نبود بدون مشکل و تاثیر منفی انجام می گرفت.
بازگشت پژو 2008 به خط تولید با قیمت 712 میلیون
اطلاعات منتشر شده توسط ایران خودرو درباره وضعیت تولید این شرکت در تیرماه نشان می دهد بار دیگر پژو 2008 به خطوط تولید این خودروساز برگشته است.
بهای ۱۳ ارز کاهش یافت/ افزایش نرخ ۲۰ ارز
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۱۳ ارز نسبت به روز گذشته کاهش و نرخ ۲۰ ارز افزایش یافت؛ همچنین نرخ ۱۳ ارز ثابت ماند.
تسهیل روند اعطای مجوزها در بازار سرمایه
تسریع و تسهیل صدور مجوزها یکی از مطالبات بحق فعالان بازار سرمایه است که در هفته‌ها و ماه‌های اخیر شاهد رونق‌گرفتن آن هستیم؛ اگرچه هنوز هم بسیاری از درخواست‌ها در صف صدور مجوز قرار دارند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که در ماه‌های اخیر تلاش‌های خوبی در زمینه صدور مجوز و تعدیل سخت‌گیری‌ها صورت گرفته که به نظر می‌رسد این روند ادامه داشته باشد.
مزایده زمین "ثباغ" پیشنهادی نداشت
شرکت شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه مزایده برگزار کرد.
آشنایی با ۷ پلتفرم تأمین مالی جمعی برتر جهان
تأمین مالی جمعی از سال ۱۹۹۷ و با ابتکار گروه راک انگلیسی آغاز شد و اکنون پلتفرم‌های گوناگونی در تلاش هستند با استفاده از روش‌های بازاریابی مانند روابط عمومی، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی کاربر را به سوی این صفحه‌ها هدایت کنند. در میان پلتفرم‌های تأمین مالی جمعی، هفت پلتفرم با شعارهای مشخص، مدعی هستند در این زمینه بهترین هستند.
چرا نیروگاه‌ها فیوز پروندند؟
ریشه تمامی مشکلات اقتصادی صنعت برق تفاوت قیمت تمام شده و تکلیفی فروش برق است و مهم‌ترین عامل کاهش سرمایه‌گذاری در این صنعت، عدم پرداخت مابه‌التفاوت قیمت تکلیفی و تمام شده طبق قانون حمایت از صنعت برق است.
پیش‌بینی قیمت خودرو در نیمه اول مرداد
بازار خودروهای پرطرفدار، روزهای آخرتیرماه 1400 را با رشد یک تا سه میلیون تومانی در بازار به پایان رساند و نوسان دو درصدی را تجربه کردند.
تصمیم تازه شرکت توانیر برای مصرف برق شرکت های فولادی
با تصمیم تازه شرکت توانیر ، فقط شرکت های سیمانی از دیروز پنجشنبه تا یکشنبه مجاز به فعالیت کامل و استفاده نامحدود برق بوده و شرکت های فولادی با محدودیت مواجه هستند .
تفنگ‌داران سیمانی شستا بدون مشتری ماندند!
برای سیمان آبیک، ساوه و خوزستان آخرین هفته تیرماه چندان خوش‌یمن نبود.
مجمع "سمایه" برگزار شد؛ اما بدون سود
مجمع عمومی بانک سرمایه در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ برگزار شد
تصویب اساسنامه «صندوق‌های سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات»
رئیس اداره امور صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس از تدوین اساسنامه صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات خبر داد . با تدوین مقررات مرتبط به این صندوق ها ابزار جدیدی در حوزه سرمایه گذاری ملک فراهم شد.
تصویب افزایش تولید نفت برای کنترل رشد قیمت‌ها
وزیران نفت گروه اوپک پلاس در نشست فوق العاده روز یکشنبه افزایش تولید نفت از آگوست به منظور کنترل رشد قیمت‌ها را تصویب کردند.
«رییس دولت سیزدهم» به بازار کد مثبت داد
آقای رییسی همواره از بازارسرمایه حمایت کرده است. ایشان تنها نامزد ریاست جمهوری بود که از بورس تهران بازدید داشت و این موضوع حاکی از توجه رییس جمهور آینده به بازار سرمایه است.
پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۲۷تیرماه
دلار که تا چهارشنبه گذشته روند نزولی در پیش گرفته بود، از اواخر هفته تحت تاثیر سیگنال‌های منفی که از سمت برجام رسید وارد مدار صعودی شد و معامله‌گران مشتاق به این موضوع دوباره در موقعیت خرید قرار گرفتند تا اینکه نرخ این ارز در معاملات اولین روز هفته به ۲۴۷۵۰تومان رسید.