21:45 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور

کدام سازمان ها در دسترس هستند؟
پایگاه خبری راد: سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جایی است که مردم می‌توانند با مراجعه به آن، سوالات و شکایات خود را از دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف مطرح کنند.
کدام آزادراه‌ها تا پایان امسال عوارض الکترونیکی می‌گیرند؟
پایگاه خبری راد: معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از تجهیز شش آزادراه به سیستم اخذ الکترونیکی عوارض تا پایان سال جاری و تجهیز ۱۳ آزادراه دیگر به این سیستم تا تیرماه سال آینده خبر داد.
آزاد راه تهران-شمال ۲۴ ساله می‌شود!؟
پایگاه خبری راد: در حالی که احداث آزاد راه تهران-شمال از سال ۱۳۷۶ آغاز شده است، بر اساس برآورد صورت گرفته در لایحه بودجه سال آتی، این پروژه در سال ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد. هرچند که نمی‌توان همین فاصله زمانی ۲۴ ساله را نیز قطعی تلقی کرد.
اعلام نتایج جدیدترین ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی
پایگاه خبری راد: نتایج جدیدترین ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی اعلام شد.
راه آهن چابهار پیشرفت قابل توجهی دارد
پایگاه خبری راد: سرپرست معاونت ساخت و توسعه راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور معتقد است با وجود تمام دشواری‌های اقتصادی و جغرافیایی موجود، طرح راه آهن چابهار پیشرفت قابل توجهی را به ثبت رسانده است.
قرار داشتن راه آهن ارومیه در مسیر پنج مرز
پایگاه خبری راد: عباس خطیبی معتقد است که راه‌آهن ارومیه در کنار اهمیت مسافری که خواهد داشت، در عرصه بار نیز توانایی بالقوه‌ قابل توجهی برای نقش‌آفرینی دارد.
 محور اسفراین تا مشهد کوتاه می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه بزرگراه بام-قوچان تحول عظیمی برای منطقه شرق کشور ایجاد خواهد کرد.
راه‌آهن ارومیه آماده افتتاح است/ مشکلی برای تامین ریل نداریم
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که اقدامات اجرایی لازم برای خط ریلی ارومیه به پایان رسیده و این مسیر هفته آینده با حضور رئیس جمهوری به بهره‌برداری رسمی می‌رسد.
افتتاح آزادراه تهران - شمال مشروط به رعایت نکات ایمنی و فنی
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی معتقد است که هرچند در سال جاری اقدامات فنی لازم در قطعه نخست آزاد راه تهران - شمال به پایان می‌رسد، اما برای زیربار ترافیک بردن این مسیر قطعا تمام شرایط ایمنی و فنی لحاظ خواهد شد.
کدام راه‌های جدید در هفته دولت گشوده می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: با فرا رسیدن هفته دولت بخش‌ها و نهادهای مختلف دولتی برنامه‌هایشان برای افتتاح پروژه‌های جدید در این هفته را اعلام کرده‌اند و در این بین وزارت راه و شهرسازی نیز ۱۳۵ پروژه راهی را در هفته جاری به بهره‌برداری خواهد رساند.
تهران - تبریز با 160 کیلومتر سرعت!
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: راه آهن تبریز- میانه یکی از بزرگترین پروژه های ریلی کشور و از لحاظ حجم کاری، بی نظیر است.
مطرح شدن ایجاد بورس بین الملل در مناطق آزاد
پایگاه خبری راد: مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: با توجه به ظرفیت‌های مالی مقرر گردید که ایجاد بورس بین الملل در مناطق آزاد مطرح شود لذا این اقدام به عنوان بورس پنجم کشور نقش ایفا خواهد کرد.
پیشرفت ۷۰ درصدی آزادراه اصفهان- شیراز/ احتمال افتتاح در سال ۹۹
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که با پیشرفت مطلوبی که پروژه آزادراه اصفهان به شیراز داشته، می‌توان انتظار داشت که این طرح یا در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۸ یا در سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری برسد.
امضای قرارداد فاز نهایی کنارگذر شرقی اصفهان
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی که امروز به همراه معاون اول رئیس جمهور به اصفهان سفر کرده، از امضای قرارداد فاز نهایی آزادراه کنارگذر شرقی اصفهان خبر داد.
جزییات الکترونیکی شدن عوارض آزادراهی+ جزییات پرداخت
پایگاه خبری راد: معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اعلام کرد: با پیگیری مقدمات لازم، امکان اجرایی شدن طرح الکترونیکی کردن عوارض آزادراه‌ها در نیمه دوم امسال وجود دارد و تمهیدات لازم برای این موضوع اندیشیده شده است.