10:45 | سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
تاثیر ناهماهنگی میان دستگاه‌ها در مشکلات محیط زیستی
پایگاخ خبری راد- برای موضوع آلودگی هوای کشور 15 سازمان دولتی مسئولیت دارند که هماهنگ کردن آنها کار بسیار سختی است.
نگهداری 135 میلیون هکتار عرصه منابع طبیعی کار سختی است!
پایگاه خبری راد - معاون امور جنگل سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور گفت: رژیم مالکیت اراضی کشور، دولتی است و نگهداری 135 میلیون هکتار عرصه منابع طبیعی کار بسیار دشواری است.
«کوییک» به چه معناست؟
پایگاه خبری راد: در زبان انگلیسی « Quick» به معنای سریع, چابک و تند است و در زبان فارسی به مکان های مختلفی اطلاق شده که با تعدادی از آنها در نوشتار ذیل آشنا می شویم.
قیمت غیر واقعی کالاهای ضروری در بازار
پایگاه خبری راد: مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با اشاره به اهمیت شفافیت در قیمت‌گذاری، قیمت درج شده روی برخی کالاهای موجود در بازار را بیشتر از ۵۰ درصد قیمت واقعی آنها دانست.
کاشت درخت بر اساس شرایط اقلیمی مناطق مختلف کشور
پرشین خودرو: بسیاری از درختانی که طی سال های گذشته کاشته شده بر اساس شرایط اقلیمی هر منطقه انتخاب نمی شد. در نهضت درختکاری و طرح جامع درختکاری ، درختکاری را به طور کاملا تخصصی پیگیری می کنیم.
فراخوان بنز درانگلیس به‌علت ترس ازآتش‌گرفتن
پایگاه خبری راد: شرکت آلمانی دایملر در اطلاعیه‌ای در حدود 75 هزار دستگاه‌ از برخی از مدل های خودرو مرسدس بنز را در انگلیس به دلیل ترس از آتش گرفتن آنها فراخوانده است.
ششمین نمایشگاه نظامی – دفاعی عراق در بغداد گشایش یافت
پایگاه خبری راد: ششمین نمایشگاه نظامی – دفاعی عراق با حضور 21 کشور جهان که جمهوری اسلامی ایران برای دومین سال متوالی است، در آن شرکت می کند، امروز (یکشنبه) در نمایشگاه بین المللی بغداد گشایش یافت.
 سپرده گذاران کاسپین در انتظار تعیین تکلیف بانک مرکزی
پایگاه خبری راد: دو میلیون و 200 هزار نفر سپرده گذار در موسسه مالی و اعتباری کاسپین با 16 هزار میلیارد تومان سپرده و هشت موسسه منحله در انتظار تعیین تکلیف بانک مرکزی هستند.
70 درصد آب شیرین کشور صرف کشاورزی می شود
پایگاه خبری راد: 70 درصد آب شیرین استحصال شده کشور به مصرف کشاورزی می رسد، در حالی که 45 درصد آب به طور موثر از سوی گیاه استفاده می شود.