05:00 | شنبه 1 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
قیمت سکه نزولی شد
پایگاه خبری راد: در بازار امروز - یکشنبه - سکه تمام طرح جدید با کاهش ۵۰۰۰ تومانی نسبت به دیروز به یک میلیون و ۱۸۹ هزار تومان قیمت دارد و دلار آمریکا با کاهش ۹ تومانی در مقایسه با روز قبل ۳۷۵۱ تومان عرضه می‌شود.
تغییر چهره در بازار فروش اسکناس نو
پایگاه خبری راد: در روز توزیع اسکناس نو در بانک‌ها بازار اسکناس‌فروش‌ها هم فضایی متفاوت دارد. رفت وآمدها بیشتر، قیمت‌ها نازل‌تر ،چانه‌زنی‌ها بالاتر و البته رنگ اسکناس‌های چمدان‌ها هم برگشته است.
رشد 4.5 درصدی تولیدات صنعتی در سال 95
پایگاه خبری راد: تا ابتدای بهمن سال 95 بیش از 124 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
هیچ بهانه ای از خودروساز خارجی نمی پذیریم
پایگاه خبری راد - معاون وزیر صنعت گفت: شرکت سیترون تعهد صادرات 30 درصدی از محصولات تولید شده در ایران را داده است.
ثبت سفارش خودرو تنها توسط نمایندگان مجاز انجام شود
پایگاه خبری راد: ابلاغیه معاون اول رییس جمهوری صراحتا اعلام می کند که واردات تنها باید توسط نماینده رسمی رخ دهد و بر خلاف گفته شورای رقابت و انجمن واردکنندگان، این مهم انحصار ایجاد نمی کند.
انحلال تعاونی اعتبار ثامن الحجج
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی با اشاره به انحلال تعاونی اعتبار ثامن الحجج اعلام کرد: مبالغ قابل انتقال و قابل پرداخت حساب های تعاونی اعتبار ثامن الحجج (در حال تصفیه) به همه سپرده گذاران تعلق می گیرد.
اسکناس نو از فردا توزیع می‌شود نه امروز
پایگاه خبری راد: گر چه اعلام اولیه بانک مرکزی برای توزیع اسکناس‌های نو شب عید از ۲۱ اسفندماه بود و حتی در برخی از خبرها اعلام شده که امروز توزیع انجام می‌شود، اما آخرین توضیحات دریافتی بانک مرکزی حاکی از آن است که بانک‌های منتخب از فردا شروع به توزیع اسکناس نو خواهند کرد.
تعطیلی 1200 اغذیه فروشی متخلف/518 تن مواد غذایی فاسد معدوم شد
پایگاه خبری راد: با اجرای برنامه سلامت نوروزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،‌ از ابتدای اسفند تاکنون 518 تن مواد غذایی فاسد از اماکن عمومی جمع آ‌وری شد؛ بیش از پنج هزار مرکز متخلف به مراجع قضایی معرفی و یکهزار و 200 واحد متخلف دیگر تعطیل شدند.
توسعه فروش و خدمات پس از فروش در سال 96
پایگاه خبری راد: ورود برندهای مختلف خودرویی به کشور و ابراز تمایل پشت خط مانده ها برای سرمایه گذاری در صنعت و بازار خودروی ایران را می توان یکی از مثبت ترین اتفاقات سال های اخیر در حوزه خودرو دانست.
قیمت طلا به ۱۲۰۴ دلار رسید
پایگاه خبری راد: قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با ۰.۲۸ درصد افزایش به ۱۲۰۴ دلار و ۶۴ سنت رسید.