18:02 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
سیم‌کارت‌های‌ «شاتل موبایل» با پیش‌شماره 0998 می آید
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شاتل موبایل از تخصیص پیش شماره منحصربه‌فرد 0998 با کد یک از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور خبر داد.
قیمت کوییک ۳۴ تا ۴۰ میلیون تومان
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه کوییک نام کهن ایرانی است، از عرضه این خودرو با سطح قیمتی ۳۴ تا ۴۰ میلیون تومان خبر داد.
سکه گران شد
پایگاه خبری راد: در بازار امروز - دوشنبه - سکه تمام طرح جدید با افزایش ۱۵ هزار تومانی نسبت به دیروز، یک میلیون و ۲۰۴ هزار تومان قیمت دارد و دلار آمریکا با کاهش ۵ تومانی در مقایسه با روز قبل ۳۷۴۶ تومان عرضه می‌شود.
عرضه گوشت تازه در فروشگاه‌ها/ قیمت کیلویی ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان
پایگاه خبری راد - معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: وضعیت تولید و تامین گوشت قرمز به گونه‌ای است که هیچ مشکلی برای عرضه این محصولات برای ایام باقی مانده امسال و سال آینده وجود ندارد و طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که ذخایر شرکت پشتیبانی امور دام در صورت نیاز حتی در روزهای تعطیل نوروزی نیز عرضه شود.
دستیابی به دانش فنی تولید مغزی زیتون
پایگاه خبری راد: محققان پژوهشکده علوم و صنایع غذایی به دانش فنی تولید مغزی زیتون (پیمنتو) با مزیت کاهش ضایعات دست یافتند.
برترین خودروهای نمایشگاه ژنو 2017 در یک نگاه+تصاویر
پایگاه خبری راد: نمایشگاه خودروی ژنو به دلیل حضور تازه واردهای با کلاس، توانست نگاه های زیادی را به خود جلب کند.
اقتصاد ایران ظرفیت این همه بانک و موسسه مالی را ندارد
پایگاه خبری راد: اقتصادی نبودن تولید و سود آور بودن کالاهای غیر مولد یکی از مسائل اصلی اقتصاد ایران است.
ابرخودرویی بزرگ از کارخانه ای کوچک!+تصاویر
پایگاه خبری راد: اگر تاکنون اسم نوبل را فقط به هنگام اهدای جوایز سالانه به دانشمندان و نخبگان جهان شنیده‌اید، امروز با کارخانه‌ی کوچکی آشنا خواهید شد، که در انگلستان واقع شده و با ساخت خودروهای سوپراسپرت M600 نامی برای خود دست و پا کرده است.
افزایش 14 برابری اعتبارات بیابان زدایی کشور
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری از افزایش 14 برابری اعتبارات طرح های بیانزُدایی کشور در بودجه سال آینده خبر داد.
برنامه ریزی برای سیزده بدری بدور از تخریب محیط زیست
پایگاه خبری راد: کمپین "طبیعت پاک برای پیشگیری از رهاسازی زباله در سیزده بدر" آغاز شد. کمپین طبیعت پاک در نظر دارد در روز 13 فروردین 1396 در خروجی های شهر تهران و بوستان های تهران، به توزیع کیسه زباله برای جمع آوری زباله‌ها اقدام کند.