10:17 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
دروغی بزرگ به نام «روغن جامد سالم»/این تبلیغ مردم را گمراه می کند
پایگاه خبری راد: سال ها تلاش کردیم تا فرهنگ استفاده از روغن های مایع را به جای مصرف روغن جامد ناسالم نهادینه کنیم، حالا یک شرکت با تبلیغات نادرست، قصد گمراه کردن مردم را دارد.
جدیدترین قیمت‌ها از بازار سکه و ارز در ایام نوروز
پایگاه خبری راد: قیمت سکه و طلا در مقایسه با قیمت اواخر اسفند ماه ۱۳۹۵ با روند افزایشی روبرو شده و سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۲۰۷ هزار تومان عرضه می‌شود.
رنو ترزور برترین خودروی کانسپت 2016+تصاویر
پایگاه خبری راد: سال گذشته کمپانی خودروسازی رنو پیش از اینکه صحبتی از یک کانسپت جدید به میان آورد، درنمایشگاه بین المللی پاریس 2016 در یک حرکت کاملا غافلگیرانه، جدیدترین کانسپت خود را با نام "ترزور (Trezor)" معرفی کرد.
مردم سیب نخرند تا ارزان شود!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی عنوان کرد که قیمت‌ها در روزهای آینده پایین خواهد آمد و به مردم پیشنهاد کرد که میوه‌هایی مانند سیب را نخرند تا کسانی که باعث افزایش قیمت آن شدند نتیجه کارشان را ببینند.
اعلام شرایط صادرات کالاهای کشاورزی از ایران به اندونزی
پایگاه خبری راد: مراحل صادرات کالاهای کشاورزی که برای اولین بار به اندونزی صادر می‌شوند، اعلام شد.
افزایش ۶ درصدی بارش‌ها در کشور
پایگاه خبری راد: ارتفاع بارش‌های کشور از ابتدای مهرماه جاری تا روز شنبه ۵ فروردین به بیش از ۱۸۳ میلی‌متر رسید.
سوپر اسپرت برقی با شتابی باورنکردنی+تصاویر
پایگاه خبری راد: شرکت سوئیسی الکسترا اطلاعاتی از سوپرخودروی الکتریکی خود منتشر کرده است که در صورت صحت، سریع‌ترین خودروی مجاز شهری خواهد شد.
تعطیلی کشتارگاه ها و...!
پایگاه خبری راد: معاون وزیر جهاد کشاورزی تعطیلی کشتارگاه ها و کاهش عرضه گوشت مرغ تازه را عامل گرانی این محصول در بازار دانست و اعلام کرد که با بازگشایی کشتارگاه‌ها قیمت این محصول طی روزهای گذشته به حالت تعادل رسیده و هم اکنون هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
بی کیفت های ایرانی صنعت خودرو
پایگاه خبری راد: در سال 95، خودروهای سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱، تیبا، تیبا هاچ‌بک، ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس، پژو پارس، سمند، پژو ۴۰۵، لیفان ایکس۶۰ و ام‌وی‌ام ۵۵۰ در پایین‌ترین سطح کیفی تولید شدند.
مشكل مشتری مشكل ما هم هست!
پایگاه خبری راد: ارائه خدمات مناسب و تامین رضایت حداکثری مشتریان، مهمترین وظیفه شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو است .