12:09 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
تداوم نارضایتی مردم از خدمات خودرویی!
پایگاه خبری راد: در سالی که گذشت مصرف‌کنندگان همچنان از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی بودند.
قیمت‌ها از بازار آجیل و خشکبار در آستانه سال نو
پایگاه خبری راد: در آخرین روزهای پایانی سال یکی از بازارهای پر تقاضا و پر مصرف، بازار آجیل و تنقلات است که در این بازار فندوق، بادام هندی، گردو و میوه خشک جزو گران‌ترین اقلام محسوب می‌شوند و نخودچی، ‌کشمش از ارزان‌ترین اقلام هستند.
افزایش 3 تا 4 برابری یارانه یک رویاست!
پایگاه خبری راد: هنوز ثبت‌نام رسمی از کاندیداهای ریاست جمهوری شروع نشده که برخی داوطلبان وعده‌های انتخاباتی خود به ویژه وعده‌های پوپولیستی را آغاز کرده‌اند؛ یارانه‌های نقدی.
دلیل گرانی قابل توجه آیفون ۸
پایگاه خبری راد: آیفون ۸ به دلیل استفاده از ویژگی‌های پیشرفته از جمله ماژول‌های سه بعدی گران‌تر، با قیمتی بسیار بیشتر از آیفون‌های قبلی به فروش می‌رسد.
تولید ۵ وانت متوقف شد
پایگاه خبری راد: بهمن ماه امسال تولید پنج مدل وانت در خودروسازان داخلی به صفر رسید.
رکورد مصرف نوشابه توسط ایرانیان
پایگاه خبری راد: ۵۰ درصد ایرانیان ۱۸ سال به بالا هر هفته نوشابه مصرف می‌کنند.
پایه حقوق کارگران  930 هزار تومان شد
پایگاه خبری راد: در پی افزایش ۱۴.۵ درصدی حداقل مزد کارگران در سال ۱۳۹۶، پایه حقوق کارگران ۱۱۸ هزار تومان افزایش یافت و به ۹۳۰ هزار تومان رسید.
برترین خودروهای سال 2017 از نگاه نشریه Consumer Reports
پایگاه خبری راد: نشریه آمریکایی Consumer Reports اخیرا لیستی از ده خودروی برتر جهان در هر کلاس را برای سال 2017 منتشر کرده است.
آخرین قیمت‌ها از بازار میوه و تره‌بار در روزهای پایانی سال
پایگاه خبری راد: در فاصله کمتر از یک هفته به پایان سال، رفت و آمد در بازار میوه جنب و جوش بیشتری پیدا کرده و قیمت برخی اقلام با افزایش نسبی همراه شده است.
آخرین یارانه ۹۵ فردا شب واریز می‌شود
پایگاه خبری راد: هفتاد و سومین مرحله از پرداخت یارانه‌های نقدی ساعت ۲۴ فردا ۲۵ اسفندماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.