به گزارش پایگاه خبری راد، در طی سال 95 مصرفکنندگان همچنان از وضعیت خدمات پس از فروش خودرو بهویژه از کیفیت و هزینه این خدمات، ناراضی هستند.
این وضعیت در حالی است که مصرفکنندگان داخلی از کیفیت پایین برخی خودروهای داخلی و گرانفروشی و تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی نیز ناراضی هستند.
زمستان سال ۹۵ بود که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش وضعیت رضایتمندی مردم از خدمات پس از فروش خودروهای سواری در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۵ را منتشر کرد.
این وضعیت در حالی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز تاکنون چندین بار از وضعیت خدمات پس از فروش خودرو انتقاد کرده و خواستار ارتقاء و بهبود این خدمات شده است.
در این شرایط باید دید در سال جدید وضعیت خدمات خودرویی تا چه حد متحول خواهد شد و آیا خودروسازان و واردکنندگان خودرو میتوانند سرانجام مشتریان خود را از خدماتشان راضی کنند یا نه!.