18:10 | يكشنبه 9 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
تاثیر بار صندوق عقب بر مصرف سوخت خودرو
پایگاه خبری راد- پژوهشهای انجام شده در انگلستان حاکی از آن است که تقریبا نیمی از رانندگان از تاثیر شگرف چینش صندوق عقب و بار اضافی آن بر میزان مصرف سوخت خودروی خود اطلاعی ندارند.
تامین آب مورد نیاز شرب، کشاورزی و تالاب‌ها است
پایگاه خبری راد- نماینده دشت آزادگان گفت: اولین سفر وزیر جدید نیرو از استان خوزستان آغاز شد و در این سفر خط انتقال آب از بستان به چذابه به منظور رفاه حال زائران افتتاح شد.
دغدغه والدین دسترسی امن کودکان به فضای مجازی است
پایگاه خبری راد- رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: خدمات حوزه کودک و نوجوان در کشور ما نیز همانند بسیاری دیگر از کشورهای دنیا باید در چارچوب نظام کشور عرضه شود.
تکلیف ۷ تعاونی کاسپین چه می‌شود؟
پایگاه خبری راد: بعد از این‌که در روزهای اخیر وضعیت تعاونی فرشتگان تا حدی مشخص و روال پرداختی وجوه از سرگرفته شد، اکنون سپرده‌گذاران هفت تعاونی دیگر زیر مجموعه کاسپین در انتظار تعیین تکلیف حساب‌های خود هستند. تازه‌ترین خبرها از این حکایت دارد که ظاهرا مشکل خاصی در رابطه با آنها وجود نداشته و به زودی وضعیت سپرده‌گذاران این تعاونی‌ها نیز مشخص می‌شود.
ارتقا کیفیت به نفع همگان
پایگاه خبری راد: براساس نتایج ارزیابی شركت بازرسی كیفیت، از چهار محصول جدید ایران خودرو تعداد دو محصول با چهار ستاره كیفیت، یك محصول با سه ستاره و محصول دیگر با دوستاره عرضه شده اند.
در جلسات نفتی ایران و عراق چه می گذرد؟
پایگاه خبری راد: دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با تاکید بر اهمیت همکاری نفتی بین ایران و عراق، از برگزاری جلسات نفتی مشترک بین دو کشور خبر داد و گفت: این طرح در حال بررسی است که چنانچه عراق با کردستان به نتیجه نرسد، نفت کرکوک از مسیری غیر از بندر جیحان منتقل شود. به عبارت دیگر عراق مذاکراتی را با ایران برای انتقال خط لوله مذکور آغاز کرده است.
با این شغل‌ها پولدار شوید!
پایگاه خبری راد: اگر می‌خواهید در خانه راحت بنشینید و بدون هیچ هزینه یا مزاحمتی برای خودتان کسب و کاری راه بیندازید و از قضا پول خوبی هم در بیاورید، این شغل‌ها درآمدتان را افزایش می‌دهد.
زباله‌های الکترونیک، معضلی جدید در زیست بشر
پایگاه خبری راد: دورریز وسایل صوتی و تصویری که روز به روز بر تعداد آنها در زندگی روزانه ما هم افزوده می شود، حامل خطرات جدی زیست محیطی هستند که بر روی سلامت زندگی انسان‌ها تاثیر مستقیم و غیر مستقیم می گذارند.
قیمت خرده‌فروشی سیگار در بازار ایران+ جزئیات
پایگاه خبری راد: بر اساس موضوع ماده ۲۲ و ۵۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز قیمت خرده‌ فروشی سیگار در سال جاری تشریح شد.
واگذاری ۱۴۰ شرکت تامین‌ اجتماعی به بخش خصوصی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از شناسایی ۱۴۰ شرکت وابسته به تامین اجتماعی برای واگذاری به بخش خصوصی خبر داد و گفت: سه هولدینگ تامین اجتماعی نیز تا آذر ماه وارد بورس می‌شوند.