13:11 | شنبه 22 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
از کاهش ظرفیت صنایع مهریز تا مرز تعطیلی
پایگاه خبری راد- مدیر عامل انجمن مدیران صنایع و معادن مهریز با گلایه از بی‌توجهی مسئولان استان به صنعت و صنعتگران این شهرستان، اظهار کرد: بیش از عدم توسعه بسیاری از واحدهای صنعتی شهرستان طی سال‌های اخیر، کاهش ظرفیت تولید این واحدها تا مرز تعطیلی، نگران‌کننده است.
دست همکاری مپنا و شرکت آمریکایی فشرده شد
پایگاه خبری راد- مدیرعامل گروه صنعتی مپنا گفت: پیش قراردای با شرکت جنرال الکتریک به امضاء رسیده که مذاکرات دو طرف در حال تبدیل به قرارداد است و به زودی همکاری مپنا و جنرال الکتریک آغاز می‌شود.
دفتر توتال در ایران رسما شروع به کار کرد
پایگاه خبری راد: با موافقت اشتغال کارشناسان شرکت نفتی توتال در هیات فنی اشتغال اتباع خارجی، توتال رسما کار خود در ایران آغاز کرد.
افت ۶۱ واحدی دماسنج بازار سرمایه
پایگاه خبری راد: در سومین روز معاملات تالار شیشه‌ای در این هفته شاخص کل ۶۱ واحد افت کرد و قیمت سهم‌ها در تعداد زیادی از گروه‌ها روند رو به کاهشی را تجربه کردند.
دومین کشتی هندی به چابهار رسید/ محوریت بندر شرقی ایران تثبیت می‌شود
پایگاه خبری راد: چند روز پس از ورود نخستین محموله از گندم صادراتی هند به مقصد افغانستان در بندر چابهار به سازمان بنادر اعلام کرده دومین محموله از این گندم‌ها نیز وارد بندر شرقی ایران شده است.
نفت ۶۰ دلاری برای اوپک وسوسه‌انگیز خواهد بود؟
پایگاه خبری راد: هفته گذشته یکی از خبرنگاران انرژی بلومبرگ در ریاض از اینکه چرا هیچ جشن بزرگی برای صعود برنت به نزدیک ۶۰ دلار به پا نشده است، ابراز تعجب کرد اما اکنون که قیمت پایه بازار جهانی از مرز ۶۰ دلار در هر بشکه عبور کرده، می‌توان تصور کرد بزرگترین صادرکننده اوپک در قفا تا چه حد از رسیدن قیمت به سطحی که این سازمان بدنبال آن بوده، خوشحال است.
۳۰۰۰ میلیارد تومان برای کاهش هر دقیقه خاموشی
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت طبق آمارهای سال ۹۶-۹۵ میزان متوسط خاموشی در کل کشور به ازای هر مشترک ۲.۵ دقیقه در روز است که اگر سالی ۳۰۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه فرسوده برق داده شود، می‌توان میزان خاموشی را به زیر ۲.۵ دقیقه رساند.
تصویب آیین‌نامه اجرایی وام ۱.۵ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی
پایگاه خبری راد: پس از فرمان مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از ۱.۵ میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای ارائه تسهیلات، وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصویب آیین‌نامه اجرایی این اعتبار در روز جاری خبر داد.
خودروهای وارداتی گران نشده اند!
پایگاه خبری راد: هفته جاری قیمت خودروهای وارداتی در بازار تغییر خاصی نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.
دلار ۲۲ تومان گران شد
پایگاه خبری راد: در بازار امروز - دوشنبه - دلار آمریکا افزایش قیمت محسوسی پیدا کرد و ۴۰۷۳ تومان فروخته شد. سکه تمام طرح جدید نیز با حرکت صعودی یک میلیون و ۳۲۵ هزار تومان قیمت دارد.