15:25 | جمعه 10 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
چرا رشد تجارت جهانی کمتر از پیش‌بینی‌ها بود؟
پایگاه خبری راد: بنا بر بررسی‌ها ادامه ضعف اقتصاد جهان و پایین بودن قیمت‌های کالا و نفت تاثیرات منفی بر تقاضای واردات جهانی داشته‌اند. همچنین، نرخ پایین رشد تجارت جهانی تا حدودی متاثر از ضعف در مخارج سرمایه‌گذاری بوده که بیشترین اثر را بر تقاضای واردات دارد.
طرح کارورزی برای اشتغالزایی نیازی به سرمایه‌ ندارد
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر و مدیر کل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای طرح کارورزی نیازی به سرمایه‌گذاری به منظور اشتغالزایی ندارد و تنها فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به عنوان نیرو را جذب خواهد کرد.
تورم کل دی ماه ۸.۲ درصد اعلام شد
پایگاه خبری راد: درصد تغییرات شاخص کل (نرخ تورم کالاها و خدمات مصرفی خانوار) در دوازده ماهه منتهی به دی ماه سال ١٣٩٦ نسبت به دوره مشابه سال قبل برای کل کشور ۸.۲ درصد، مناطق شهری ٨.١ درصد و مناطق روستایی ٩.٢ درصد است که در آذر ماه ١٣٩٦، برای کل کشور ٠.٢ و مناطق شهری ٠.٣ واحد درصد افزایش یافته است و برای مناطق روستایی بدون تغییر بوده است
پاسخ به شائبه‌های واردات گوشی «آیفون» توسط سازمان تامین اجتماعی
پایگاه خبری راد: مدیر روابط عمومی شرکت بین‌المللی بازرگانی تامین اجتماعی در واکنش به اخبار منتشره پیرامون واردات گوشی آیفون از سوی سازمان تامین اجتماعی گفت: در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از کاهش واردات گوشی‌های تلفن همراه قاچاق، مدت‌ها قبل از اجرای طرح رجیستری و افزایش قیمت تلفن همراه در بازار، این شرکت در خردادماه جاری اقدام به اخذ مجوز واردات محصولات APPLE کرده و فعالیت این شرکت در حوزه تلفن همراه هیچ ارتباطی با اجرای طرح رجیستری و افزایش قیمت تلفن همراه در بازار ندارد.
برداشت از صندوق توسعه ملی در بودجه ۹۶ منوط به اخذ نظر رهبری است
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که طرح اصلاح قانون بودجه ۹۶ که در آن برداشت از صندوق توسعه ملی پیش‌بینی شده،‌ موکول به استعلام نظر مقام معظم رهبری شده است.
ناگفته‌ای از فرار متهم فساد جدید نفتی
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: اختلاس‌گر ۱۰۰ میلیاردی در بخش اکتشافات وزارت نفت تنها سه ساعت پس از مطلع‌شدن، ایران را ترک کرده است.
نخستین حضور «بی.وای.دی اس7» در نصف جهان
پایگاه خبری راد: کارمانیا به عنوان شریک تجاری خودروهای بی.وای.دی در ایران، حضور خود در چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان را قطعی کرد.
پارس خودرو واگذار نمی شود!
پایگاه خبری راد: معاون ارتباطات گروه خودروسازی سایپا گفت: این گروه خودروسازی برنامه ای برای واگذاری سهام 2 شرکت پارس خودرو و سایپادیزل ندارد.
اولین خودروهای اس3 تحویل مشتریان شد
پایگاه خبری راد: اولین سری از خودروهای جک اس3 تحویل مشتریان و خریداران کرمان موتور شد.
«بریجستون» ارزشمند ترین برند تایر در جهان
پایگاه خبری راد: طبق اعلام رسمی وب سایت Brand Finance، کمپانی بریجستون به عنوان ارزشمند ترین برند تایرسازی جهان در سال 2017 معرفی شد.