13:08 | پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
تشریح آخرین اطلاعات از تشخیص هویت پیکرهای حادثه سانچی و بازخوانی جعبه سیاه این نفتکش
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی نفتکش در مورد تشخیص هویت پیکرهای پیدا شده از حریق سانچی و بازخوانی جعبه سیاه این نفتکش اطلاعاتی را ارائه کرد.
تشکیل فوری کارگروه مشترک برای حل مسایل اصحاب فرهنگ و هنر در حوزه وزارت اقتصاد
پایگاه خبری راد: وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در جلسه مشترک با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب هنر، بر تشکیل فوری کارگروهی مشترک با حضور نمایندگان اصحاب فرهنگ و هنر، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت اقتصاد برای رفع مسایل و مشکلات آن حوزه تاکید کرد.
لایحه ساماندهی پسماندهای عادی بررسی شد
پایگاه خبری راد: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز خود به ادامه بررسی لایحه ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استان‌های ساحلی و کلان شهرها پرداخت.
ساخت ماژولی برای اندازه‌گیری جنس سنگ در کشور
پایگاه خبری راد: نمونه کاربردی ماژول نفوذ مخروط با هدف اندازه‌گیری جنس سنگ بستر موردنظر برای حفاری در اعماق زمین به همت محققان کشور طراحی و ساخته شد.
اعضای کمیسیون انرژی از عسلویه بازدید می‌کنند
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از بازدید اعضای این کمیسیون از منطقه عسلویه خبر داد.
مراقب گزش ارزی باشیم!
پایگاه خبری راد: دولتمردان مراقبت کنند تلاطمات اخیر و افزایش افسار گسیخته نرخ ارز دستاورد بزرگ دولت تدبیر و امید در کنترل و کاهش نرخ تورم را به خطر نیندازد.
دفع آفات انباری حبوبات با «امواج مایکروویو»
پایگاه خبری راد: حشرات، از مهم‌ترین آفات محصولات کشاورزی، چه در مزارع و چه در انبارها به شمار می‌آیند و مقابله با آن‌ها برای حفظ این منابع غذایی اهمیت زیادی دارد. محققان ایرانی برای انجام مؤثر این کار در کنار صیانت بهتر از محیط زیست، از امواج مایکروویو استفاده کرده‌اند.
بررسی شرایط بیماری فوق حاد آنفلوانزای پرندگان در کمیسیون کشاورزی
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی از بررسی شرایط بیماری فوق حاد آنفولانزای پرندگان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری کشاورزی از صادرات
پایگاه خبری راد: معاون وزیر کشاورزی گفت: چهار میلیون و ۱۹۸ هزار و ۳۶۰ تن محصولات کشاورزی به ارزش چهار میلیارد و پنج میلیون و ۲۶۰ هزار دلار در ۹ ماهه امسال از کشور صادر شده و سهم بخش کشاورزی از کل صادرات غیر نفتی ۱۲.۷ درصد به لحاظ ارزشی بوده است.
دعوت عربستان از تولیدکنندگان نفت برای آغاز دور جدیدی از همکاری
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی عربستان سعودی کشورهای تولیدکننده نفت را به گسترش همکاری خود پس از سال ۲۰۱۸ فراخواند اما خاطرنشان کرد این به معنای شکل جدیدی از توافق به جای ادامه همان کاهش عرضه‌ای خواهد بود که قیمت‌های نفت را در ماه‌های اخیر افزایش داده است.