12:53 | دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
رشد 86.7 درصدی سرمایه بیمه سامان
پایگاه خبری راد: جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت بیمه سامان با حضور بیش از 88 درصد سهامداران تشکیل شد.
راه‌اندازی صنایع در دهستان‌ها/ اختصاص 1200 میلیارد از سوی پست‌بانک
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از راه اندازی نواحی صنعتی در دهستان های دارای ظرفیت کشور خبرداد و اظهار کرد: طبق توافقی که با پست بانک داشتیم، مقرر شد 1200 میلیارد تومان به صنایع کوچک و متوسط نواحی دارای جمعیت زیر 10 هزار نفر اختصاص دهد.
آغاز فعالیت PSA در بازار آمریکا با محصولات پژو
پایگاه خبری راد: گروه خودروسازی پژو سیتروئن موسوم به PSA، هنوز تصمیم نگرفته است که کدامیک از شرکت‌های خود را اول از همه وارد ایالات متحده آمریکا کند، هرچند احتمالات زیادی وجود دارد که برند "پژو"، اولین عضو خانواده PSA باشد که فعالیت دوباره خود را در این کشور از سر می‌گیرد.
حراج سکه پا به پای گرانی دلار و طلا
پایگاه خبری راد: احتمال کارشکنی برخی دلالان در بازار برای گران ماندن قیمت سکه در کنار گران شدن نرخ دلار و طلا در حالی در جریان برگزاری حراج سکه در مدت اخیر مطرح بود که اکنون مدیرعامل بانک کارگشایی می‌گوید ادامه روند روبه رشد قیمت دلار و همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی شرایطی ایجاد کرده که دیگر کسی به طور خاص در گرانی سکه مقصر نیست و دلار و طلا عوامل اصلی هستند.
اروپایی ها به بازار مسکن ایران می آیند
پایگاه خبری راد: به دنبال امضای برجام، افزایش زمینه برای حضور سرمایه گذاران خارجی و ورود به دوره پیش رونق مسکن، بهمن ماه امسال آخرین توانمندهای شرکتهای داخلی و خارجی در حوزه تولید و فروش مسکن در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
فهرستی از بزرگترین خطرهای جهان در سال۲۰۱۸
پایگاه خبری راد: حملات سایبری و سرقت اطلاعات مالی و خصوصی افراد و سازمان‌های مختلف، در صدر فهرست تهدیدات و خطرات احتمالی در سال جاری میلادی ۲۰۱۸ قرار گرفته‌اند.
شناسایی دقیق گسل‌های فعال کلان‌شهرها به مشهد رسید
پایگاه خبری راد: سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور اعلام کرد در راستای تعیین حریم گسل‌های فعال در پنج کلان شهر ایران، فاز اول مطالعات میدانی در شهر مشهد آغاز شد.
پای درد دل کسبه پلاسکو
پایگاه خبری راد: برخی از کسبه آسیب دیده ساختمان پلاسکو که امروز مصادف با آتش گرفتن و فرو ریختن این ساختمان در محل وقوع حادثه تجمع کرده بودند، گلایه‌هایی از وعده‌های عمل نشده تا ساختن مجدد پلاسکو که یک سال است به تاخیر افتاده، مطرح کردند.
نوکیا خواستار برقراری اینترنت ۵Gدر ژاپن شد
پایگاه خبری راد: شرکت نوکیا قراردادی را به منظور تامین و ساخت تجهیزات رادیویی نسل پنجم اینترنت پرسرعت ۵G با یکی از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی ژاپن به امضا رسانده است.
اینستاگرام در حال آزمایش دو قابلیت جدید و کاربردی
پایگاه خبری راد: هم‌اکنون شبکه اجتماعی اینستاگرام به دنبال اضافه کردن دو قابلیت جدید و کاربردی ارسال پیام‌های متنی در قسمت استوری و حفظ بیشتر حریم شخصی کاربران است.