11:51 | دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
تیلاپیا مضر نیست/ به خاطر قزل‌آلا ممنوع کردیم
پایگاه خبری راد: در حالی که برخی از رسانه ها از ممنوعیت واردات ماهی تیلاپیا با توجه به مضرات مصرف آن و آسیب واردتش به بازار ماهیان سردآبی خبرداده بودند، رئیس سازمان شیلات پیشنهاد این ممنوعیت را سه ساله و با هدف تقویت بازار قزل آلا عنوان و مضر بودن مصرف تیلاپیا را به کلی تکذیب کرد.
۵۹ درصد سدهای کشور خالی‌ است
پایگاه خبری راد: بر اساس آخرین آمار در ۲۷ دی‌ماه سال گذشته ۵۰ درصد مخازن سدهای کشور پر بود، ولی در شرایط کنونی فقط ۴۱ درصد مخازن سدهای کشور پر و ۵۹ درصد مخازن خالی است.
پیش‌بینی رشد ۳.۸ درصدی اقتصاد ایران
پایگاه خبری راد: صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی کرده است که رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۱۸ حدود ۳.۸ درصد باشد و پیشنهاد کرده است که ایران و کشورهای منطقه وارد توافقات تجاری منطقه‌ای شوند و صادرات خود را افزایش داده و مانع ایجاد نوسان در تولید شوند.
تحریم فروش نرم افزارهای مایکروسافت به شرکت های روسی
پایگاه خبری راد: فروش و توزیع محصولات مایکروسافت در روسیه تحت تاثیر تحریم های جدید آمریکا علیه مسکو، با موانع و مشکلات جدیدی روبرو شده است.
عایدی بیش از ۱۰۰ میلیارد دلاری عربستان از شاهزاده‌های بازداشتی
پایگاه خبری راد: به گفته یکی از مقامات ارشد عربستانی، مقامات سعودی ها از حل و فصل اتهامات متوجه شاهزادگان بازداشتی ممکن است بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار بدست آوردند.
افزایش ۴۰۸ واحدی شاخص کل بورس/سهام فلزی‌ها رشد کرد
پایگاه خبری راد: در سومین روز معاملات بورس تهران در این هفته نوسانات نرخ ارز روی بازار سهام تاثیرگذار بود، افزایش قیمت دلار از عوامل افزایش ۴۰۸ واحدی شاخص بورس شد.
دستاورد کشور در میزان برداشت از میادین مشترک نفت و گاز چشمگیر است
پایگاه خبری راد: معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه پیشرفت طرح‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه وزارت نفت چشمگیر بوده است، گفت: دستاورد کشور در موضوع برداشت نفت و گاز از میادین مشترک قابل توجه است و باید در اجرای طرح‌های مرتبط با این صنعت سریعتر و جدی‌تر بود.
غائبان بزرگ گردهمایی بانکی
پایگاه خبری راد: وزیر امور اقتصاد و دارایی و معاون ارزی بانک مرکزی غائبان بزرگ همایش بانکداری الکترونیک و نظام پرداخت‌ها بودند.
وسعت آلودگی نفتی سانچی سه برابر شد
پایگاه خبری راد: با گذشت بیش از یک هفته از غرق شدن نفتکش سانچی در میان شعله‌های آتش، آلودگی مرتبط با این نفتکش در ساحل شرقی چین بیش از سه برابر شده است.
هزینه عروسی در تهران از ۳ تا ۳۵ میلیون
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس اعلام کرد که هزینه عروسی در تهران با پذیرایی متوسط سه تا ۳۵ میلیون تومان است، اما توصیه می‌شود مردم از واحدهای غیرمجاز و بدون پروانه پرهیز کنند.