23:32 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
پیشنهاد تشکیل مرکز جذب سرمایه،فناوری و مدیریت توسعه در صنعت نفت
پایگاه خبری راد: رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت پیشنهاد این انجمن برای تشکیل مرکز جذب سرمایه، فناوری و مدیریت توسعه را مطرح کرد.
مدیر روابط عمومی وزارت نیرو منصوب شد
پایگاه خبری راد: با حکمی از سوی وزیر نیرو، صدیقه ببران به عنوان مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو منصوب شد.
خیز ایران برای آموزش بهینه سازی مصرف انرژی
پایگاه خبری راد: نماینده سازمان توسعه صنایع ملل متحد (یونیدو) در ایران با اشاره به برنامه های این سازمان برای آموزش بهینهسازی مصرف انرژی گفت: طبق تجربیاتی که تا ‌کنون در برنامه آموزش عملی سیستم مدیریت انرژی حاصل شده است، تنها در این بخش از پروژه ، صرفه‌جویی سالانه معادل ۱.۳ میلیون گیگاژول حاصل شده است که این میزان بر پایه قیمت‌های داخلی انرژی معادل ۳ میلیون و ۱۷۰ هزار دلار آمریکاست. با توجه به اینکه کل هزینه صرف شده در این بخش از پروژه، 800 هزار دلار آمریکا بوده، بازگشت مالی پروژه کمتر از سه ماه محاسبه می‌شود.
سه فاکتور مهم در به‌روزآوری صنعت نفت و گاز ایران
پایگاه خبری راد: معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد کیش سه فاکتور یادگیری، شبکه‌سازی و قابلیت نوآورانه را مهمترین عوامل در پیشرفت و به روزآوری حوزه نفت و گاز ایران دانست.
سکه چقدر حباب دارد؟
پایگاه خبری راد: سکه که این روزها با قیمت بیش از یک میلیون و ۵۳۰ هزار تومانی هم در بازار معامله می‌شود، حدود ۶۰ هزار تومان حباب دارد.
دلار نخرید؛ ضرر می‌کنید
پایگاه خبری راد: در روزهای اخیر بازار ارز از نوسان شدیدی‌تری نسبت به گذشته برخوردار شده و رکورد ۴۷۰۰ تومان هم برای دلار به ثبت رسید اما مسوولان امر تاکید دارند که جریان به این روال نخواهد ماند و دلار در ماه‌های پایانی سال که اکنون وارد آن شده‌ایم در روند کاهشی مناسبی قرار می‌گیرد.
تولید نفت از آزادگان جنوبی 70 هزار بشکه بیشتر می‌شود
پایگاه خبری راد: مجری پروژه میدان نفتی آزادگان از افزایش تولید 70 هزار بشکه‌ای نفت در میدان نفتی آزادگان جنوبی تا اواخر تابستان سال 1397 خبر داد.
کارخانه تولید موتور «ولوو» بدون آلایندگی فعالیت می‌کند!
پایگاه خبری راد: ولوو اعلام کرده است که کارخانه موتور آن در شهر "کوده" کشور سوئد، اولین کارخانه خودروسازی با آلایندگی نزدیک به "صفر" است.
تولید ۱۰۷ میلیون خودرو با سنگ‌آهن دپو شده در چین
پایگاه خبری راد: سنگ‌آهن دپو شده در بنادر چین می‌تواند برای تولید فولاد برای ساخت ۱۰۷ میلیون دستگاه خودرو مورد استفاده قرار گیرد که در صورت صف کشیدن به ماه می‌رسند و بیش از سه برابر فروش سالانه خودرو در این کشور هستند.
اوریون به عراق می‌رود
پایگاه خبری راد: عراق با شرکت انرژی آمریکایی اوریون برای فرآوری گاز طبیعی استخراج شده از میدان نفتی نهربین عمر موافقت کرد.