06:41 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
افزایش ظرفیت نیروگاه‌های کشور
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر نیرو گفت: ظرفیت نیروگاه های کشور از سال ۹۲ تاکنون از ۶۹ هزار مگاوات به ۷۹ هزار مگاوات رسیده که این رقم تا قبل از زمان اوج مصرف یعنی تابستان سال آینده، به ۸۰ هزار مگاوات می رسد.
اعلام کارنامه داخلی سازی خودروسازان
پایگاه خبری راد: جدیدترین آمار مربوط به داخلی سازی خودروهای کشور نشان می‌دهد هنوز هیچ‌یک از محصولات، ۱۰۰ درصد ساخت داخل نشده و حتی مدل‌های قدیمی نیز نتوانسته‌اند به خودروهایی کاملا ایرانی تبدیل شوند
سایپا در دی ماه، 68000 خودرو تولید کرد
پایگاه خبری راد: رکورد تولید محصول ماهیانه گروه خودروسازی سایپا در دی ماه سال جاری شکسته شد.
بی.وای.دی اس6 را اقساطی و فوری بخرید+جزئیات
پایگاه خبری راد: با پیش پرداخت 25 میلیون تومان خودروی BYD S6 تحویل و 90 روز پس از ثبت نام پرداخت مرحله دوم انجام و مبلغ باقی مانده با اقساط 6 تا 36 ماه و با سود تسهیلات 0 تا 20 درصد قابل پرداخت می باشد.
شکل گیری قطب سوم خودروسازی کشور در سمنان
پایگاه خبری راد: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت که این استان قطب سوم خودروسازی کشور می‌شود.
فروش هیوندای اکسنت 97 آغاز شد+جزییات
پایگاه خبری راد: شرکت کرمان موتور نماینده رسمی هیوندای در ایران فروش هیوندای اکسنت مدل 97 را با شرایط نقد و اقساط اعلام کرد.
بازگشت لندروور دیفندر افسانه‌ای با ویژگی‌های منحصربه فرد
پایگاه خبری راد: یک نسخه ویژه از لندروور دیفندر کلاسیک در 70 سالگی این خودروساز انگلیسی رونمایی شد.
فروش خودروهای DS با شرایط ویژه آغاز شد
پایگاه خبری راد: شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی دی اس فرانسه در ایران برای عرضه محصولات خود شرایط جدید فروش را همراه با تسهیلات خاص اعلام کرده است.
آتش‌سوزی هفت خودرو در خیابان انقلاب+تصویر
پایگاه خبری راد: شب گذشته نشتی بنزین از یک دستگاه خودرو سواری در خیابان انقلاب، موجب آتش گرفتن هفت دستگاه خودرو شد. خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید.
اعدام شبکه‌های اجتماعی حکم می‌خواهد!
پایگاه خبری راد: عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات مسدود کردن شبکه‌های اجتماعی را به اعدام آنها تشبیه کرد و درباره حمایت‌های مالی از آنها گفت: اصلی‌ترین مشکل پیام‌رسان‌های داخلی مساله اعتماد است و با تزریق پول این اعتماد ایجاد نمی‌شود.