16:28 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
بررسی مسائل مالی و مسائل مربوط به موسسات اعتباری در کمیسیون شوراها
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از بررسی مسائل مالی خصوصا مسائل مربوط به موسسات مالی و اعتباری در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
توافق ایران و عراق برای واحدسازی دو میدان نفتی
پایگاه خبری راد: معاون شرکت ملی نفت با بیان اینکه با شل مذاکرات مستقیمی نداشتیم، به فعالیت شرکت توتال در فاز ۱۱ اشاره کرد و از توافق ایران و عراق برای واحدسازی دو میدان کوچک نفتی در خرمشهر خبر داد.
موانع جدید کره جنوبی بر سر معاملات ارزهای مجازی
پایگاه خبری راد: کره جنوبی از سی ام ژانویه، استفاده از حساب‌های بی نام در معاملات ارز های مجازی را به منظور جلوگیری از پولشویی و سایر جرائم ممنوع می‌کند.
اختصاص ۶۲ هزار میلیارد تومان برای اشتغال و تولید
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ از اختصاص ۶۲ هزار میلیارد تومان برای اشتغال و تولید در بودجه ۹۷ خبر داد.
برای صنعت برق ۳۰ میلیارد دلار فاینانس ایجاد شد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر نیرو از ایجاد ظرفیت استفاده از فاینانس ۳۰ میلیارد دلاری در لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ برای صنعت برق کشور خبر داد.
رشد قیمت سهام خودرویی‌ها/شاخص کل به رقم ۹۹ هزار واحدی رسید
پایگاه خبری راد: در چهارمین روز معاملات بورس تهران در این هفته شاخص کل کانال ۹۹ هزار واحدی را بازپس گرفت. در این روز خودرویی‌ها توانستند در بیشتر نمادها رشد قیمتی را تجربه کنند.
رشد قیمت دلار در کدام دولت بالاتر بود؟
پایگاه خبری راد: این روزها که نرخ دلار و رکوردزنی‌های آن صدای خیلی ها را درآورده و حتی از آن به نگرانی بزرگ نیز یاد می‌شود در حالی است که پیش از این بازار ارز روزهای بدتر از این را هم به خود دیده بود.
شمارش معکوس برای تسویه‌ با سپرده‌گذاران غیرمجازها
پایگاه خبری راد: آن طور که معاون بانک مرکزی اعلام کرده است تا پایان بهمن‌ماه کار تسویه‌حساب با تمام سپرده‌گذاران تعاونی‌های غیرمجاز پایان می‌یابد.
دیگر بهانه‌ای برای ادامه التهاب زخم خوزستان وجود ندارد
پایگاه خبری راد: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اذن مقام معظم رهبری برای برداشت از صندوق توسعه ملی، تاکید کرد که دیگر بهانه‌ای برای ادامه التهاب زخم خوزستان وجود ندارد.
جهش وزارت نیرو برای توسعه تجدیدپذیرها
پایگاه خبری راد: معاون برق و انرژی وزیر نیرو گفت: وزارت نیرو متعهد است تا پایان دولت دوازدهم نزدیک به ۲۰ هزار مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی را که حدود ۴۰۰۰ مگاوات آن از محل انرژی‌های نو است، به بهره برداری برساند.