10:06 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

2019

اطلاعیه همراه اول درباره کد افزایش مبلغ قطع میاندوره
پایگاه خبری راد: اپراتور اول تلفن همراه تاکید کرده کد ستاره ۱۰ ستاره ۱۱۷ مربع فقط سقف قطع میان دوره مشترکان دائمی را بالا می‌برد.
وضعیت فروش فولکس‌واگن در کشورهای مختلف جهان
پایگاه خبری راد: فولکس‌واگن به عنوان یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین برندهای خودرو در جهان، وضعیت فروش متفاوتی در کشورهای مختلف جهان دارد.
مقایسه راندمان نیروگاه‌های حرارتی ایران با سایر کشورها
پایگاه خبری راد: بررسی‌های آماری نشان می‌دهد ایران از نظر راندمان نیروگاهی بین ۱۳ کشور با راندمان ۳۸ درصدی در جایگاه پنجم ایستاده که این جایگاه با برزیل، آلمان، ایتالیا، کره و هند برابر است.
سهم محصولات مختلف در درآمدزایی غول‌های تکنولوژی
پایگاه خبری راد: محصولات و سرویس‌های مختلفی از سوی بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی ارائه می‌شود که هر کدام با استقبال متفاوتی در جهان روبه رو می‌شوند و بدین ترتیب میزان درآمدزایی آنها نیز متفاوت خواهد بود.
ارزش صادرات و واردات محصولات پتروشیمی ایران در سال۹۷
پایگاه خبری راد: طبق آخرین آمار ارائه شده از میزان صادرات و واردات بخشی از محصولات صنایع پایین دستی پتروشیمی در سال ۱۳۹۷، حدود ۶۰۸ هزار تن مصنوعات پلیمری به ارزش ۱۴۶۹ میلیون دلار صادر شده و در مقابل ۱۴۰.۵ هزار تن محصول به ارزش ۴۶۶.۸ میلیون دلار وارد کشور شده است.
حجم کالاهای اساسی و کانتینری موجود در ۱۱ بندر ایران +جدول
پایگاه خبری راد: میزان رسوب (موجودی) کالا اعم از کالاهای کانتینری و اساسی در ۱۱ بندر ایران طی سه ماه نخست سال جاری به ترتیب معادل ۹۷ هزار و ۵۳۲ TEU در حوزه کالاهای کانتینری و چهار میلیون و ۲۴۹ هزار و ۳۷ تن در بخش کالاهای اساسی است.
۱۰ درصد مردم دنیا از تعاونی‌ها پول در می‌آورند؛ در ایران چطور؟
پایگاه خبری راد: گزارشهای جهانی حاکی از آن است که ۱۰ درصد شاغلان در سراسر جهان در تعاونی‌ها مشغول به کارند و منبع اصلی درآمدشان از کسب و کارهای تعاونی است.
هزینه خانوارهای ایرانی ۵۰ درصد بیشتر شد
پایگاه خبری راد: هزینه خانوارهای ایرانی برای خرید مجموعه‌ای از کالا و خدمات در خردادماه سال جاری ۵۰ درصد بیشتر شده است.
صدای پای یک گوشی مقرون‌به‌صرفه مجهز به شبکه 5G می‌آید
پایگاه خبری راد: آمارها حاکیست که ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده همچون بیت کوین در ترکیه و منطقه آمریکای لاتین از محبوبیت بیش‌تری برخوردار شده‌اند.
نرخ تورم کشورهای شرق آسیا چه قدر است؟
پایگاه خبری راد: آمارهای رسمی بیانگر کاهش نرخ تورم در کشورهای شرق آسیا هستند.
دلیل فشار آمریکا به عراق برای قطع واردات انرژی از ایران
پایگاه خبری راد: آمریکا هر روز ساز جدیدی برای مشتریان انرژی ایران می‌زند و بدون در نظر گرفتن شرایط بسیاری از این کشورها، تحت عناوین مختلف، فقط خواهان اجرای خواسته‌هایش است. در این میان عراق که وابستگی غیرقابل انکاری به انرژی ایران دارد، بیش از همه مشتریان بازیچه دست تصمیمات آمریکا شده است؛ به طوریکه یک روز با موافقت آمریکا برای واردات انرژی از ایران و روز دیگر با مخالفت این کشور مواجه می‌شود.
چرا بازار کار به جوانان روی خوش نشان نمی‌دهد؟
پایگاه خبری راد: در حالی که آمارها نشان می‌دهد بیش از ۷۰ درصد کسانی که آموزش‌های مهارتی را فرا گرفته‌اند در راهیابی به بازار کار موفق‌ بوده‌اند، کارشناسان معتقدند رواج مدرک گرایی در کشور موجب شده تا نه تنها بیکاری گسترش یابد، بلکه کشور از وجود نیروهای کار ماهر بی بهره بماند.
صدای پای یک گوشی مقرون‌به‌صرفه مجهز به شبکه 5G می‌آید
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال توسعه یک مدل جدید گوشی هوشمند مجهز به فناوری شبکه 5G است که گلکسی A90 نام دارد.
با فرمان و پدال‌های تسلا بازی کنید
پایگاه خبری راد: شرکت تسلا یک بازی جدید را برای نمایشگر خودروهای خود فراهم کرده است که برای بازی کردن آن می‌توان از فرمان و پدال ترمز و گاز خودرو استفاده کرد.
فرضیه محققان زلزله‌شناس درباه زلزله ۷.۳ سال ۱۳۶۹ منجیل
پایگاه خبری راد: باستان‌شناسان بر اساس نتایج حاصل از تپه مارلیک، نابودی تمدن "مارلیک" را به رخداد زمین‌لرزه‌ای در ابتدای هزاره اول قبل از میلاد نسبت داده‌اند و به اعتقاد زلزله‌شناسان احتمالا رخداد زلزله ٣١ خرداد ٦٩ منجیل، با بزرگای ٧.٣ بازگشت زمین‌لرزه‌ای در این منطقه با بزرگای مشابه باشد.