03:18 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

یارانه

ارزان فروشی وزارت نفت در واگذاری پتروشیمی ۹۰ هزار میلیارد تومانی !!!
نماد برتر- نماینده مجلس از تخلف وزارت نفت در واگذاری ۱۳۰ میلیارد تومانی پتروشیمی باختر خبر داد که به ارزش ۹۰ هزار میلیارد تومانی رسیده است.
چهارمین صعود متوالی دلار
نماد برتر- برخلاف انتظار بسیاری از تحلیلگران، شاخص دلار به مسیر صعودی خود ادامه داد.
تحویل ۱۲۰ کامیون نو به رانندگان/ اتوبوس‌ها منتظر قیمت‌گذاری
نماد برتر- مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تحویل ۱۲۰ دستگاه کامیون نو به رانندگان متقاضی نوسازی خبر داد و گفت: ۱۰۵ دستگاه اتوبوس نیز آمادگی تحویل بوده اما در انتظار تعیین قیمت از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هستیم.
انتقال بودجه از اتاق دربسته به اتاق شیشه ای /چابکی دولت با  فروش سهام در بورس
نماد برتر- رئیس جمهور بودجه ۱۴۰۰ را یک بودجه راهبردی خواند و با برشمردن پیام های مهم این بودجه تاکید کرد که اساس این بودجه اعلام شرایط مناسب‌تر اقتصادی برای سال ۱۴۰۰ است.
شریعتی: اصلاح نظام مالیاتی مقدمه اصلاح نظام بانکی است
نماد برتر- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اصلاح نظام مالیاتی مقدمه اصلاح نظام بانکی بوده و اصلاح نظام یارانه ای در کشور را نیز به دنبال خواهد داشت.
پیشروی دلار در معاملات خارجی
نماد برتر- شاخص دلار در آستانه ورود به کانال ۹۱ واحدی قرار گرفت.
معرفی نسل جدید قبض‌های برق در توانیر
نماد برتر- وزیر نیرو با اشاره به اجرای تجربه طرح برق امید در بخش آب و برنامه‌ریزی برای تدارک مقدمات اجرایی شدن آن بر لزوم هماهنگی بخش‌های مختلف صنعت آب و برق تاکید کرد.
بودجه هنگفت مسکن را بخش خصوصی تامین می کند
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بودجه های دولتی صرفا برای پرداخت یارانه های بخش مسکن پرداخت می شود گفت: مسکن نیاز به منابع بسیار بالایی دارد که با بودجه های دولتی قابل تامین نیست و از طریق بخش خصوصی محقق می شود.
طرح مشکلات سیمانی ها با هیات دولت و رهبری / هشدار تعطیلی و واردات
نماد برتر- دبیر انجمن سیمان با اشاره به عدم نتیجه پیگیری مشکلات صنعت سیمان از طرح مسائل با هیات دولت و رهبری خبر داد و گفت: عدم توجه ، باعث تعطیلی کارخانه ها و واردات سیمان خواهد شد.
نشانه عدم حذف دلار۴۲۰۰ تومانی در لایحه بودجه با تخصیص ۸ میلیارد دلار
نماد برتر- معاون سازمان برنامه و بودجه ، حدف دلار ۴۲۰۰ تومانی از لایحه بودجه سال آینده را رد کرد و گفت : ۸ میلیارد دلار ارز دولتی برای کالا‌های اساسی کنار گذاشته شد.
طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار در نوبت رسیدگی کمیسیون انرژی قرار دارد
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از قرار گرفتن طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار در نوبت رسیدگی کمیسیون خبر داد.
دلار کماکان عقب می رود
نماد برتر- دلار در ادامه روند نزولی خود کانال ۹۱ واحد را هم از دست داد.
اینترنت درصورت رشد ترافیک ارزان‌تر می‌شود
نماد برتر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره قیمت اینترنت گفت: اینترنت نه تنها گران نشده و نخواهد شد، بلکه درصورت رشد ترافیک، در سال آینده هم ارزان‌تر خواهد شد.
شرط چند برابر شدن یارانه معیشتی/ مطلقا چیزی را گران نمی کنیم
نماد برتر- طبق اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه در صورت حدف ارز ۴۲۰۰ تومانی کالاهای اساسی، یارانه معیشتی دو تا سه برابر خواهد شد.
عقبگرد دوباره دلار
نماد برتر- روند نزولی شاخص دلار باز هم ادامه یافت.