08:04 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گزارش ماهانه

افزایش تولید روزانه نفت آمریکا
پایگاه خبری راد: آمار رسمی نشان داد تولید نفت خام آمریکا در اکتبر به بیش از ۱۱.۵ میلیون بشکه در روز صعود کرد.
افزایش تولید روزانه نفت شیل آمریکا
پایگاه خبری راد: اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماهانه خود پیش‌بینی کرد تولید نفت از هفت منطقه بزرگ شیل تا پایان امسال از مرز ۸ میلیون بشکه در روز عبور خواهد کرد.
ریزش قیمت نفت!
پایگاه خبری راد: نفت روز جمعه را با کاهش قیمت به پایان برد و تحت تاثیر رشد ارزش دلار آمریکا و افت بازارهای سهام جهانی، کاهش هفتگی دیگری را به ثبت رساند.
چین میزان خرید نفت خود از عربستان را افزایش داد
پایگاه خبری راد: آژانس بین‌المللی انرژی در جدیدترین گزارش ماهانه خود برآورد کرد با وجود توافق اخیر عربستان سعودی برای برعهده گرفتن عمده کاهش تولید، این کشور قراردادهایی را با چین امضا کرده که صادراتش را در سال میلادی آینده حداکثر ۶۰۰ هزار بشکه در روز افزایش خواهد داد.
پیش‌بینی تقاضای کمتر برای نفت اوپک
پایگاه خبری راد: طبق اطلاعات منابع ثانویه اوپک، تولید این گروه در نوامبر حدود ۱۱ هزار بشکه در روز کاهش یافت و به ۳۲.۹۶۵ میلیون بشکه در روز رسید.
افزایش سقوط قیمت نفت !
پایگاه خبری راد: قیمت نفت تحت تاثیر انتظارات بازار برای کاهش تولید اوپک، معاملات پرنوسانی را پشت سرگذاشت و نهایتا برای ششمین هفته متوالی کاهش پیدا کرد.
 ادامه افزایش قیمت نفت سنگین ایران
پایگاه خبری راد: طبق جدیدترین گزارش ماهانه اوپک تولید نفت ایران در اکتبر سال میلادی جاری به ۳.۲۹۶ میلیون بشکه در روز رسید و همزمان قیمت نفت سنگین ایران حدود ۱.۷ دلار در هر بشکه گران شد.
توقف فروش محصولات رنو فرانسه در ایران!
پایگاه خبری راد: رنو فرانسه با پیروی از تحریم‌های آمریکا علیه صنعت خودرو ایران فروش محصولات خود به ایران در سپتامبر ۲۰۱۸ را به صفر رساند.
ظرفیت تولید شناور جهانی نفت کوچک شد
پایگاه خبری راد: دبیرکل اوپک با اعلام این که ظرفیت تولید شناور جهانی نفت کاهش پیدا کرده، تولیدکنندگان و شرکت‌ها را به افزایش ظرفیت تولید خود و سرمایه‌گذاری بیش‌تر برای تامین تقاضای جاری فراخواند.
اوپک موفق می‌شود بازار نفت را آرام کند؟
پایگاه خبری راد: دبیرکل اوپک به تازگی در یک کنفرانس انرژی اعلام کرد بازار نفت به‌خوبی تامین و متعادل است.
افزایش قیمت نفت در پی تهدید به تلافی عربستان
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه به‌دنبال تنش‌های ژئوپلیتیکی بر سر ناپدید شدن یک خبرنگار سعودی برجسته که نگرانی‌ها نسبت به عرضه را برانگیخت، افزایش یافت اما نگرانی‌ها نسبت به دورنمای بلندمدت تقاضا، رشد قیمت‌ها را محدود کرد.
توقف رشد هفتگی قیمت نفت در پی تولید بالای جهانی
پایگاه خبری راد: قیمت نفت آمریکا روز جمعه که سرمایه‌گذاران به ارزیابی تحولات بازار سهام پرنوسان پرداختند، افزایش یافت، اما نشانه‌های رشد عرضه باعث شد چهار درصد کاهش هفتگی به ثبت برسد.
نفت ایران گران شد
پایگاه خبری راد: طبق جدیدترین گزارش ماهانه اوپک، تولید نفت ایران در سپتامبر سال میلادی جاری با ۱۵۰ هزار بشکه در روز کاهش نسبت به اوت، به ۳.۴۴۷ میلیون بشکه در روز رسید و همزمان قیمت گرید نفت سنگین ایران حدود ۵ دلار در هر بشکه افزایش پیدا کرد.
وضعیت نامناسب تقاضا برای نفت اوپک
پایگاه خبری راد: اوپک که در برابر درخواست آمریکا برای بهره‌برداری کامل از ظرفیت تولید نفت خود مقاومت کرده است، در جدیدترین گزارش ماهانه خود پیش بینی از میزان تقاضا برای نفت در سال ۲۰۱۹ را برای چهارمین بار کاهش داد.
بدهی آمریکا از ۲۱ تریلیون دلار گذشت
پایگاه خبری راد: وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد بدهی این کشور در سال مالی گذشته به ۱.۲ تریلیون دلار رسید.