05:00 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کمیسیون فرهنگی

یک بام و دو هوای صنعتگران چاپ بین دو وزارتخانه
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه صادرکنندگان از وضعیت نامشخص صنعتگران چاپ و پاسکاری مسائل مربوط به آنها بین دو وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و نیز فرهنگ و ارشاد اسلامی انتقاد کرد.
بررسی بودجه فرهنگی در کمیسیون فرهنگی مجلس
پایگاه خبری راد: عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بودجه فرهنگی کشور با حضور برخی دستگاه‌های فرهنگی در جلسه صبح امروز کمیسیون فرهنگی بررسی شد.
گزارش اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان به قوه قضائیه ارجاع شد
پایگاه خبری راد: گزارش کمیسیون فرهنگی مجلس درباره اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان که بخشی از مربوط به دولت گذشته و بخشی مربوط به دولت یازدهم است، به قوه قضائیه ارجاع شد.
 کمیته مشترک سپرده‌گذاران معترض، قوه قضائیه و بانک مرکزی تشکیل شود
پایگاه خبری راد: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد کمیته مشترکی از نمایندگان مردم، قوه قضاییه و بانک مرکزی برای توجه به مطالبات سپرده گذاران موسسات مالی تشکیل شود.
آیا دلیلی برای ایجاد کمیته اصناف در شورای شهر وجود دارد؟
پایگاه خبری راد: با توجه به وظایف مشخص شورای شهر که نهادی نظارتی و برنامه‌ریز در زمینه توسعه خدمات فرهنگی، رفاهی و اجتماعی شهری است، ایجاد کمیته اصناف در شورای شهر آیا می‌تواند توجیه درستی داشته باشد؟ برای پاسخ به این سئوال لازم است اصناف و حیطه وظایف آن را مقداری بیشتر و بهتر بشناسیم.
کدام سازمانها پاسخگو هستند؟
پایگاه خبری راد: در کشورهای نفت‌خیز به دلیل وجود درآمدهای بالای ارزی، اندازه دستگاه دولت بسیار بزرگتر از حد ضروری آن می شود. چنین فضایی مستعد بروز انواع رانت‌های اطلاعاتی و مالی پنهان است و بهترین اقدام دولتها در چنین شرایطی می‌تواند ایجاد فضای باز اطلاعاتی در دستگاه های زیرنظر خود باشد.
قانون نخ‌نمای کپی‌رایت جان تازه می‌گیرد؟
پایگاه خبری راد: اگر تا دیروز تولیدکننده نرم‌افزار حوزه فناوری اطلاعات نبوده و از اینکه می‌توانیم محصولات خارجی را با شکستن قفل‌هایشان با کمترین هزینه دریافت کنیم خوشحال بودیم، امروز که تولیدکننده‌ایم ، برای امنیت این تولیدات هم که شده باید دنبال پیوستن به قانون جهانی کپی‌رایت باشیم.
صفحه قبل | صفحه بعد