14:57 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کاهش مصرف

چطور از مزایای برق رایگان بهره مند شویم؟
نماد برتر- آن طور که رییس جمهوری مطرح کرده است این دولت قصد دارد در آخرین سال فعالیت خود برق مجانی را نیز به لیست کارهای انجام شده اضافه کند، اما مشترکان بدانند که مزایای برق رایگان یا همان برق مجانی تنها به کم مصرف ها میرسد.
از کشاورزی استان مرکزی چه خبر؟
نماد برتر- بخش کشاورزی یکی از مهمترین بخش های اقتصادی هر کشور است و توسعه همه جانبه آن در تمامی کشورها یک رکن اساسی استقلال اقتصادی و البته سیاسی محسوب می شود.
سیستم روشنایی بهبود یافته برای معابر شهری ساخته شد
نماد برتر- گروه پژوهشی دانشگاه ایلام با سرپرستی دکتر مجید ولی‌زاده، موفق به ساخت یک سیستم روشنایی بهبود یافته برای معابر شهری شدند.
جزئیات ارایه برق رایگان به مشترکان تشریح شد
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: سازوکاری برای ارائه برق رایگان به مشترکان کم مصرف، تشویق مشترکان خوش مصرف و سوق دادن مشترکان پر مصرف به کم مصرف درنظر گرفته شده است.
از مدیریت ماهواره‌ای زمین زراعی تا تعیین زمان مناسب کشت
نماد برتر- به منظور تزریق فناوری و جذب سرمایه گذار در حوزه کشاورزی، با برگزاری رویداد دوشنبه‌های استارتاپی در صندوق نوآوری و شکوفایی ۶ ایده پرداز از ایده‌های خود در حضور سرمایه‌گذاران دفاع کردند.
سود آرامکو ۷۳ درصد سقوط کرد
نماد برتر- شرکت نفتی دولتی آرامکوی سعودی در نتیجه افت تقاضا و سقوط قیمتها تحت تاثیر بحران ویروس کرونا، با افت ۷۳ درصدی سود خود در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ مواجه شد.
دعوت از دانش‌بنیان‌ها برای رفع نیازمندی‌های صنعت دریایی
نماد برتر- رویداد ملی تقاضا محور و ایده محور صنایع دریایی به منظور رفع نیازهای فناورانه کشور از سوی شرکت‌های فناور و دانش بنیان در شهریورماه برگزار می‌شود.
علت خاموشی های پراکنده در تهران چیست؟
نماد برتر- معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت:شبکه توزیع برق پایتخت در حال حاضر تحت کنترل بوده و وقوع قطعی های پراکنده برق ناشی از افزایش بیش از اندازه مصرف در ساعات اوج بار مصرف است.
رکورد مصرف برق در استان مرکزی شکسته شد
نماد برتر- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: مصرف برق در ظهر روز 29 تیرماه در این استان با 946 مگاوات از ابتدای سال جاری تاکنون رکورد زد.
انتشار نقشه مصرف برق با ۹ استان و ۳ کلانشهر قرمز
نماد برتر- انتشار نقشه برق کشور نشان داد که هم اکنون ۹ استان و سه کلانشهر در منطقه قرمز قرار دارند.
احتمال وقوع خاموشی در کشور
نماد برتر- سخنگوی صنعت برق کشور گفت: با گرم شدن هوا شاهد شکسته شدن رکورد مصرف برق هستیم و اگر همکاری مشترکان وجود نداشته باشد احتمالا شاهد خاموشی خواهیم بود.
کاهش آلاینده‌های خودروها با نانوفیلترهای محققان کشور
نماد برتر- محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان دستگاه‌های صنعتی تولید نانوالیاف را برای ساخت فیلترهای هوای خودروها تولید کردند که علاوه بر کاهش آلاینده‌های هوا موجب کاهش مصرف سوخت می‌شوند.
فروش اینترنتی آفت‌کش‌ها، ممنوع
نماد برتر- معاون کنترل آفات سازمان حفظ نباتات اعلام کرد که فروش هرگونه آفت کش به صورت اینترنتی ممنوع بوده و در صورت مواجه با آن حتما برخورد خواهیم کرد.
تولید نانوذرات سیلیکا برای ارتقای کیفیت تایرهای ساخت داخل
نماد برتر- گروهی از محققان یکی از شرکت‌های فناور با نیازسنجی تولید تایر اقدام به تولید نانو ذرات سیلیکا برای کمک به بهبود کیفیت تایرهای ساخت داخل کردند و به گفته آنها این نانو ذرات از خارج تامین می‌شد.
جایگزینی ۸۰ هزار کیلومتر کابل خودنگهدار با شبکه سیم‌ مسی
نماد برتر- مدیرعامل توانیر گفت: جایگزینی ۸۰ هزار کیلومتر کابل خودنگهدار با شبکه سیم‌ مسی در دولت تدبیر و امید میسر شد.