14:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پرداخت مطالبات

۲۵ واحد نیروگاهی جدید وارد مدار می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو گفت: از هم‌اکنون برای پیک سال آینده تدابیر لازم را در نظر گرفته‌ایم و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار شده تا ۲۵ واحد نیروگاهی جدید وارد مدار شود.
افزایش مدت زمان ذخایر دارویی کشور/ اطلاع‌رسانی درباره کمبودهای دارویی احتمالی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان غذا و دارو به پرسش‌هایی درباره تحریم‌های دارویی کمبود دارو، مشکلات داروهای بیماران خاص، وضعیت بازار دارویی در کشور و ... پاسخ داد.
نگهبان سلامی: آقای ربیعی به جای لابی‌گری وظایف وزارتخانه‌ای خود را انجام می‌دادید
پایگاه خبری راد: یک نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اشتغال، آسیب‌های اجتماعی، تعاونی‌ها و غیره خطاب به وزیر کار گفت: آقای ربیعی آیا لازم نبود به جای لابی‌گری و امورات غیر حرفه‌ای وظایف وزارتخانه‌ای خود را انجام می‌دادید؟
تاخیر در پرداخت مطالبات ارائه دهندگان خدمات به "حفاری"
پایگاه خبری راد: قائم مقام شرکت ملی حفاری ایران گفت: حدود یک هزار میلیارد تومان مطالبات از بخش های مختلف داریم و با توجه به کارکرد پیمانکاری این شرکت، در صورت وصول مطالبات می توانیم، بدهی خود به سازندگان و ارائه دهندگان خدمات به شرکت ملی حفاری ایران را پرداخت کنیم.
تولید با کیفیت‌ترین چای دنیا به صرفه نیست!
پایگاه خبری راد: با وجود اینکه طبق اعلام فائو، چای ایرانی با کیفیت‌ترین چای در دنیاست و ارگانیک تولید می‌شود، رییس اتحادیه چایکاران از مشکلات کشاورزان و به صرفه نبودن تولید آن گلایه و اظهار کرد که قیمت چای ایرانی پایین‌تر از چای دیگر کشورهاست و امسال فقط چهار درصد افزایش قیمت برای آن لحاظ شده است.
نظر روحانی درباره آزادسازی قیمت خودرو
پایگاه خبری راد: «در شرایطی که زنجیره خودروسازی کشور به‌ دنبال متقاعد کردن دولت برای آزاد کردن قیمت خودرو است، گفته می‌شود حسن روحانی مخالف این موضوع بوده و آزادسازی را زمینه‌ساز افزایش شدید قیمت‌ها می‌داند.»
رسوب ۵۰ هزار دستگاه خودروی ناقص در کارخانه‌های خودروسازی
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی از متوقف شدن ۴۰ تا ۵۰ هزار دستگاه خودروی ناقص در کارخانه‌های خودروسازی خبر داد.
رد پای برخی سلبریتی‌ها در پرونده ثامن‌الحجج
پایگاع خبری راد: در پرداخت‌های حقوقی این مؤسسه موردی ذکر شده که نشان می‌دهد صد میلیارد تومان به حساب فردی واریز شده است و در توضیح گفته شده این رقم در ازای حقوق ۳۰ سال این کارمند به صورت پیشاپیش و یک‌جا اکنون پرداخت شده است. پدر این خانواده که یکی از افراد رده‌بالای ... است، حکم مشاور از این مؤسسه برای او صادر شده و ماهانه رقم پنج‌ میلیون‌و صد هزار تومان از این مؤسسه به‌ عنوان حقوق دریافت می‌کرده است.
تلاش مجلس برای تشکیل کمیسیون مشترک خودروسازان و قطعه سازان
پایگاه خبری راد: اجرای خواسته های صنعت قطعه سازی کشور مستلزم برگزاری نشست مشترک با خودروسازان است که انتظار می رود با حمایت مجلس، به زودی یک کمیسیون مشترک تشکیل شود.
 سیاست‌های غلط وزارت کشاورزی باعث نوسانات قیمت شده است
پایگاه خبری راد: نماینده گنبدکاووس گفت که سیاست های غلط وزارت کشاورزی باعث نوسات قیمت محصولات کشاورزی شده است.
قانع شدن نماینده گنبد کاووس از توضیحات حجتی
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی از افزایش پنج درصدی راندمان آبیاری در طول چهار پنج سال گذشته خبر داد.
در چهار پنج سال گذشته راندمان آبیاری پنج درصد افزایش یافته است
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی از افزایش پنج درصدی راندمان آبیاری در طول چهار پنج سال گذشته خبر داد.
اعلام فرآیند حذف دفترچه بیمه سلامت در بیمارستان‌های تهران
پایگاه خبری راد: مدیر کل بیمه سلامت استان تهران ضمن اعلام راهکارهای در نظر گرفته شده برای کنترل هزینه‌ها در سال جاری، در عین حال فرآیند حذف دفترچه بیمه سلامت در بیمارستان‌های تهران را تشریح کرد.
تعیین تکلیف سپرده‌گذاران میلیاردی غیرمجازها سرعت گرفت
پایگاه خبری راد: بعد از آنکه قرار بر این شد تا پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران کلان موسسات اعتباری غیرمجاز منحل شده مورد بررسی قرار گرفته و شرایط آن تعیین شود با آخرین تصمیمات اتخاذ شده بین نمایندگان سران سه قوا به احتمال زیاد از هفته آینده پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران تا سقف یک میلیارد تومان آغاز می‌شود.
پرداخت مطالبات معلمان حق‌التدریس آزاد ماهانه شده است
پایگاه خبری راد: وزیر آموزش و پرورش مجلس با بیان این که وضعیت پرداخت معلمان حق‌التدریسی بهبود پیدا کرده است، گفت: امیدواریم که تا قبل از مهر ماه نظام رتبه بندی معلمان را در دولت تصویب کنیم.