09:54 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نصب

خبر خوش برای سیستان و بلوچستان
نماد برتر- مشعل گازرسانی به زاهدان در آخرین‌ماه سال ۱۳۹۵ روشن شد و آن طور که مدیرعامل شرکت ملی گاز اعلام کرده نهایتا تا چهارماه آینده خبرهای خوشی در این حوزه اعلام خواهد شد.
آشنایی با تویوتا C-HRجدید
نماد برتر- تویوتا در طراحی نسخه جدید خودرو محبوب خود یعنی C-HR از خطوط دینامیکی بیشتر برای افزودن جذابیت ظاهری به آن استفاده کرده است.
زنگنه: تحریم روزهای آخر دولت ترامپ انتقام و کینه‌جویی است
نماد برتر- وزیر نفت گفت: در روزهای آخر دولت ترامپ تعدادی از مدیران نفتی را به بهانه حمایت از تروریسم تحریم کردند. باید بگویم ما قربانی تروریسم هستیم و مدافع تروریسم نیستم. این تحریم نوعی انتقام و کینه‌جویی است، ما از تحریم نمی‌ترسیم.
برنامه گذر از خاموشی ۱۴۰۰ اعلام شد
نماد برتر- مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فن آوریهای نوین شرکت توانیر گفت: درحالیکه امسال کمتر از ۳۰۰۰ مگاوات به ظرفیت بخش تولید افزوده شد، ۵۶۶۰ مگاوات از پیک را از طریق برنامه های مدیریت مصرف جبران کردیم و قادر هستیم با مقدار ۱۰ درصد از آنچه به بخش تولید در منابع و ساختار اختصاص داده میشود ، تابستان ۱۴۰۰ را به راحتی پشت سر بگذاریم.
تجارت ۳۸ میلیارد دلاری کشور در ۷ ماه گذشته
نماد برتر- معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: گمرک ایران در ۷ ماه گذشته ۳۸ میلیارد دلار تجارت خارجی داشته است.
مصرف مازوت نیروگاه‌های تهران به صفر رسیده است
نماد برتر- مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق تهران گفت: در حال حاضر هیچ یک از نیروگاه‌های حرارتی استان تهران از مازوت مصرف نمی‌کنند و سوخت اصلی آن‌ها توسط گاز طبیعی تامین می‌شود.
هشدار اتحادیه طلا وجواهر تهران به معامله‌گران فردایی و کاغذی سکه و طلا
نماد برتر- اتحادیه طلا و جواهر تهران با اعلام اینکه معاملات غیرفیزیکی طلا و سکه موسوم به معاملات فردایی و کاغذی غیرقانونی است، به دلالان این نوع معاملات هشدار داد.
تولید تجدیدپذیرها چقدر است؟
نماد برتر- میزان برق تولید شده از منابع انرژی های تجدید پذیر در مهرماه به رقم ۵۰۴۷ میلیون کیلووات ساعت رسید که در این بین سهم تولید انرژی خورشیدی نسبت به سایر انرژی های تجدیدپذیر بیشتر بود.
وزیر راه و شهرسازی ۲۴ پروژه را در بندر چابهار افتتاح کرد
عملیات اجرایی و افتتاح ۲۴ پروژه دریایی و بندری با ایجاد فرصت اشتغال برای بیش‌از ۱۰۰۰ نیروی بومی با حضور وزیر راه و شهرسازی، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی، استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از مسوولان محلی در بندر چابهار آغاز شد.
موفقیت محققان کشور در احداث نیروگاه‌های دیزلی
نماد برتر- گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان علاوه بر آنکه موفق به طراحی و ساخت بانک خازنی و تابلوهای فشار ضعیف ومتوسط و همچنین احداث نیروگاه‌های دیزلی شدند، توانستند با همکاری شرکت‌های جهانی در سطح خاورمیانه فعالیت‌های خود را توسعه دهند.
بزرگترین مشکل فعلی بازار علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص
نماد برتر- در شرایطی که اعمال عملیات بازارگردانی هم نتوانسته کمکی به شرایط فعلی بازار کند علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص، بزرگترین مشکل فعلی بازار، عدم تقاضا است.
جایگاه طلایی برای تجدیدپذیرها
نماد برتر- با شیوع ویروس کرونا و کاهش مصرف برق در دنیا توجه به انرژی های تجدیدپذیر افزایش یافته و به نظر می رسد که جایگاه طلایی در انتظار انرژی پاک باشد.
تست سریع پروتئین و رطوبت گندم با امواج فروسرخ در کشور بومی سازی شد
نماد برتر- با حمایت کانون‌های هماهنگی دانش، صنعت دستگاه تست سریع پروتئین و رطوبت گندم با استفاده از تکنولوژی نزدیک فروسرخ و دستگاه سنجش سریع دی تیونیت سدیم در آرد، خمیر و نان در کشور بومی سازی شد.
مجلس اقدام فوری و راهبردی لغو تحریم‌ها را تصویب کرد / تکلیف سه ماهه دولت
نماد برتر- طرح یک فوریتی مجلس در اقدام فوری و راهبردی لغو تحریم‌ها در مجلس تصویب و دولت مکلف شد در صورت عدم عادی شدن روابط بانکی اروپا و خرید نفت طی ۳ ماه ، پروتکل الحاقی را متوقف کند .
چگونگی انجام رجیستری گوشی‌های مسافری در مبادی ورودی
نماد برتر- در حال حاضر فرآیند ثبت رجیستری گوشی تلفن‌های همراه مسافری در سالن مسافری گمرک الزامی است و اگر مسافری به همراه تلفن همراه خود از سالن مسافری خارج شود،‌ گمرکهای اجرایی مسوولیتی از حیث عدم رجیستری گوشی مورد نظر ندارند.