09:50 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ناوگان

افزایش تجارت خارجی به ۷۹ میلیارد دلار
نماد برتر - معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران گفت: شاهد بهترین عملکرد گمرک در شرایط تحریم بوده ایم و با وجود تحریم‌ها تجارت خارجی ایران از ۷۹ میلیارد دلار هم فراتر رفته است.
تبدیل بنز ایران خودرو دیزل به کشنده!
نماد برتر - ایران خودرودیزل در نظر دارد تا کامیون بنز را در نسخه کشنده به بازار خودروهای کار و تجاری عرضه کند.
تولید خودروهای برقی جگووار متوقف شد!
نماد برتر- اختلال و مشکل در فرایند تولید باتری کارخانه ال‌جی منجر به توقف تولید خودروهای برقی جگووار شد.
طراحی نیروگاه ملی/آغوش باز همسایگان برای متخصصان ایرانی
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو با تاکید بر این‌که ایران با همسایه‌ها در بخش برق ارتباطات وسیعی دارد، گفت: همسایگان ما از جمله افغانستان، عراق و غیره با آغوش باز پذیرای نیروهای متخصص ما هستند.
برنامه‌های وزارت نیرو برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو از پایش مستمر مخازن سدها و رودخانه‌ها از حیث آمادگی برای گذر از سیل در استان‌های مختلف خبر داد و گفت: باید بتوانیم با دسترسی مناسب‌تر به اطلاعاتی که از سازمان هواشناسی دریافت می‌کنیم، سطح آمادگی‌ها را بالا ببریم.
درباره هواپیمایی امارات چه می‌دانید؟
پایگاه خبری راد: شرکت هواپیمایی امارات یکی از بزرگترین ایرلاین‌های خاورمیانه و جهان به شمار می‌رود که دارای یکی از فعال‌ترین خطوط پروازی در جهان نیز است.
بهره‌برداری از ۱۸ هزار کیلومتر خطوط ریلی و جاده‌ای/ ۳۰۰۰ کیلومتر تعهدات مانده امسال
پایگاه خبری راد: بر اساس تازه‌ترین آمار وزارت راه و شهرسازی، شاخص‌های زیربنایی در زیر بخش‌های مختلف حمل‌ و نقل نسبت به سال آغاز فعالیت دولت یازدهم رشد یافته که می‌توان به احداث و بهره‌برداری از ۱۸ هزار و ۲۵۶ کیلومتر خطوط ریلی و جاده‌ای و افزایش شش میلیون نفری ظرفیت جابجایی مسافر اشاره کرد، اما برای امسال همچنان تعهدات باقی‌مانده‌ای وجود دارد که با توجه به مشکلات و موانع کنونی باید دید قابل تحقق است یا خیر.
ایجاد خط کشتیرانی مشترک ایران - ترکمنستان
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهر سازی از توافق با ترکمنستان برای ایجاد خط کشتیرانی مشترک بین ایران و این کشور خبر داد و گفت: این مساله به اضافه دیگر موارد مطرح شده پس از بررسی‌های کارشناسی، پایان مهر ماه امسال در عشق‌آباد امضا می‌شود.
فراهم بودن امنیت تنگه هرمز/ پیگیری جایگزینی شناورهای سنتی از طریق هیأت وزیران
پایگاه خبری راد: معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ایمنی آبراه استراتژیک تنگه هرمز، دریای عمان و خلیج فارس با تهیه و تولید نقشه‌های به روز شده دریایی و ارائه خدمات ناوبری دریایی به کشتی‌های عبوری و ورودی به بنادر همواره تأمین است.
 ناوگان پست نوسازی شد/تغییر لوگو با هدف پوست‌اندازی
پایگاه خبری راد: شرکت ملی پست به نوسازی ناوگان موتوری و تغییر لوگو با هدف نوسازی اجزای مختلف شبکه‌ی خود اقدام کرد.
جزئیات سفر ۶۰ ساعته تهران - آنکارا با قطار + قیمت
پایگاه خبری راد: قطار تهران - آنکارا که چهارشنبه هفته گذشته رسما و با افتتاح از سوی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد، هر هفته ۲۵۰ مسافر را با قیمت ۷۱۰ هزار تومان به ترکیه می‌برد.
نگران کارت سوخت نباشید
پایگاه خبری راد: از چند روز پیش شمارش معکوس برای آغاز طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی آغاز شد و مالکان وسایل نقلیه در تب‌وتاب دریافت این کارت بودند و اکنون بار دیگر بر ضرورت استفاده از کارت هوشمند سوخت برای سوخت‌گیری در جایگاه‌های عرضه از روز سه‌شنبه (۲۲ مردادماه) تاکید شده است اما افرادی که تاکنون قادر به دریافت کارت سوخت خود نشده‌اند، نگران نباشند، چراکه کارت سوخت جایگاه‌داران چاره کار این افراد شده است.
دلیل تاخیر پروازها چیست؟
پایگاه خبری راد: در حالی که اخیرا سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از تاخیرهای زیاد پروازها در کشور انتقاد کرده است، معاون سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده که عوامل مختلفی در بروز تاخیر پروازی موثر هستند و انعکاس آمار آن بدون توجه به افزایش قابل توجه تعداد پرواز و مسافر حمل شده قابل قبول نیست.
ترفندهای شرکت‌های هواپیمایی برای کاهش هزینه‌ پرواز
پایگاه خبری راد: شرکت‌های هواپیمایی ترفندهای مختلفی را برای کاهش هزینه‌های پرواز به کار می‌برند.
مهلت الزام استفاده از کارت سوخت تمدید می‌شود؟
پایگاه خبری راد: نهم خرداد ماه بود که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به‌طور رسمی اعلام کرد که از ۲۰ مردادماه استفاده از کارت سوخت شخصی الزامی و سوخت‌رسانی تنها با این کارت امکان پذیر می‌شود، اما به‌تازگی وزیر نفت اعلام کرده که احتمال تمدید این تاریخ وجود دارد.