20:49 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مهار

قیمتها در قبوض گاز تغییر می کند
نماد برتر- راهکار دولت برای اصلاح الگوی مصرف مشترکان گاز طبیعی در ایام سرد سال موجب تغییر در قبوض مشترکان گاز خواهد شد و از این پس مشترکان خوش مصرف پاداش خواهند گرفت.
محصول جدید سایپا امن‌ترین خودرو ملی شد / یک گام برای مجوز فروش در اروپا
نماد برتر- محصول جدید سایپا با آزمایش موفق R۹۵ استاندارد ECE که یکی از ۶ جزء اصلی اخذ مجوز فروش در اتحادیه اروپا است ، ایمن ترین خودروی ملی شناخته شد.
تاثیر مستقیم گشایش‌های اقتصادی بر رونق بورس
نماد برتر- مدیرعامل سبدگردان پاداش سرمایه معتقد است: تغییرات رویکردهای سیاسی تاثیر مثبتی در تعاملات بین‌المللی اقتصادی دارد که تاثیر مستقیمی بر رونق بازارسرمایه خواهد داشت.
تعداد جان باختگان حادثه پتروشیمی خارک به دو تن رسید
نماد برتر- در پی آتش سوزی روز پنجشنبه در پتروشیمی خارک در ابتدا یک نفر جان باخت و سه نفر دیگر مصدوم شدند که متاسفانه شب گذشته یکی از مصدومان این حادثه هم جان خود را از دست داد.
بیش از هر زمان دیگری به کارآفرینان نیاز داریم/راهکارهای ساده برای تقویت خلاقیت
نماد برتر- مدیر مرکز فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه در رویدادهای فناورانه اکثر ایده‌ها سطحی است و چنین ایده‌هایی منجر به رفع مشکلات کشور نخواهد شد، گفت: توسعه خلاقیت در جوانان برای ایده‌پردازی مربوط به آموزش‌های دوره کودکی می‌شود و این در حالی است که تعلیم و تربیت در کشور منجر به رشد خلاقیت در کودکان نمی‌شود.
کم شدن مقرری بگیران جدید بیمه بیکاری در سال ۹۸
نماد برتر- بررسی آمارهای مربوط به وضعیت پرداخت بیمه بیکاری طی سال ۱۳۹۸ نشان می دهد که تعداد مقرری بگیران جدید بیمه بیکاری روند کاهشی داشته و دو استان کشور رکورددار بیشترین مقرری بگیر بودند.
رعایت نکنید پلمب مغازه واحدهای متخلف صنفی قطعی است
نماد برتر- اتاق اصناف مرکز قم در خصوص تعطیلی همه گروه‌های شغلی به غیر از مشاغل گروه یک، با صدور اطلاعیه ای هشدار داد: با واحدهای صنفی متخلف بدون تذکر و صدور اخطار قبلی برخورد و این اماکن پلمب می شود.
عدم اعتماد متقابل آفت پیشرفت تعاونی‌ها
نماد برتر- یک استاد مدیریت بازرگانی دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه روحیه کار انفرادی در بین ایرانیان حاکم است اعلام کرد که عدم اعتماد متقابل، روحیه انتقادپذیری کم و مصادره کردن نتایج کارها از جمله موانع کار گروهی در تعاونی ها است.
نماینده علی آباد: جلوی اتفاقات ناخوشایند در تولید غله کشور را بگیرید
نماد برتر- نماینده مردم علی آباد در مجلس با اشاره به مشکلات منطقه ای خواستار ورود وزرای جهاد کشاورزی، صمت، نیرو و کشور به منظور حل مشکلات مردم شد.
داروی کووید-۱۹ ساخت محققان کشور در انتظار تأیید برای پیوستن به پروتکل های درمانی
نماد برتر- فناوران پارک علم و فناوری استان قزوین و دانشگاه علوم پزشکی قزوین موفق به دستیابی به دانش فنی تولید داروی آیورمکتین در داخل کشور شدند.
شلوغ‌ترین مسیرهای پرواز جهان در دوران کرونا
نماد برتر- تاکنون هیچ بحرانی به شدت پاندمی ویروس کرونا به صنعت هواپیمایی ضربه نزده و باعث زمین گیر شدن هزاران هواپیما و متوقف شدن سفر به دلیل محدودیتهای جابجایی نشده بود.
علت انفجار پمپ بنزین در تهران چه بود؟
نماد برتر- حادثه انفجار پمپ بنزین میدان تره بار مرکزی خیابان پیروزی تهران تلفات جانی نداشته است و طبق گفته های رئیس بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی علت این حادثه بی‌احتیاطی و نبود نظارت بر روند سوخت‌گیری بوده است که نهایی شدن آن به بررسی‌های فنی دقیق نیاز دارد.
۸ درخواست روحانی در آستانه اجرای محدودیت های جدید و شدید سراسری
نماد برتر- رئیس جمهور در فاصله چند روز تا اجرای محدودیت جدید در سراسر ایران با صدور بیانه ای، دستورالعمل ۸ ماده ای صادر و درخواست هایی اعلام کرد.
بازی‌هایی مثل فیفا بر تصور فضایی و سرعت عمل افراد تاثیر مثبت می‌گذارد
نماد برتر- عضو هیئت علمی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران درباره مفیدبودن بازی‌های کامپیوتری برای مغز انسان گفت: فواید بازی‌های کامپیوتری تا حد زیادی ثابت شده است، اما در عین حال که مخالفت‌های عدیده‌ای با آن می‌شود. در تحقیقات نشان داده شده است که بازی‌هایی مثل فیفا، بر تصور فضایی و سرعت عمل افراد تاثیر مثبت می‌گذارد.
مدرسه‌ای استارتاپی برای رونق کسب‌وکارهای هوش مصنوعی
نماد برتر- توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی هدفی است که با حمایت معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری در برگزاری مدرسه استارتاپی دنبال می‌شود.