20:50 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قلب

دستگیری عاملان فروش آمپول تقلبی درمان کرونا در شهریار
نماد برتر- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند فروشندگان آمپول تقلبی درمان کرونا در شهریار خبر داد و گفت: متاسفانه شش تن از مصرف کنندگان این داروی تقلبی جان خود را از دست دادند.
موانع تولید لوازم آرایش در ایران
نماد برتر- عضو هیئت مدیره انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران از تداوم بلاتکلیفی ۲۰۰ کانتینر لوازم آرایش در گمرک خبر داد و برخی از مشکلات تولید لوازم آرایش و بهداشتی در ایران را برشمرد.
سایت های جعلی سجام و هشدار شرکت سپرده گذاری مرکزی
نماد برتر- شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به سهامداران بازار سرمایه هشدار داد مراقب سایت های جعلی به نام این شرکت باشند.
کارمزد کیف پول الکترونیک با نرخ تورم سالانه تعیین می‌شود
نماد برتر- آنچه ضوابط بانک مرکزی برای صدور کیف پول الکترونیک نشان می‌دهد، شبکه بانکی کشور دارای وظایفی است که باید آن‌ها را به نحو احسنت انجام دهد و در این بین لازم به ذکر است که سقف افزایش موجودی و کارمزدهای کیف، سالانه با نرخ تورم اعلام شده از سمت بانک مرکزی تعیین می‌شود.
پیش فروش‌کنندگان خودرو شرکت‌های لیزینگی نیستند
نماد برتر- دبیر کل انجمن ملی لیزینگ ایران با اعلام اینکه پیش ‌فروش ‌کنندگان خودرو، لیزینگ نیستند و در ایران "شرکت لیزینگ خودرو" داریم، گفت: افرادی که خودرو پیش فروش می‌کنند و یا از عموم مردم با ثبت نام، مبالغی را دریافت می‌کنند شرکت‌های لیزینگ نیستند.
چگونه میان واحدهای صنفی رقابت سالم ایجاد کنیم؟
نماد برتر- عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران با بیان اینکه در شرایط اقتصادی ایران که تحت فشار خارجی است ورود افراد جدید به اصناف باید ضابطه‌مند باشد، گفت که تکیه بر دانش از شرایط شکل‌گیری رقابت سالم میان واحدهای صنفی است و در صورت ایجاد رقابت غیر سالم فشار آن بر مصرف کننده تحمیل می‌شود.
راه اندازی نئوبانک ها در ایران تا سال ۱۴۰۰
نماد برتر- معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی ضمن اعلام راه‌اندازی یک تا چند نئوبانک در کشور تا سال ۱۴۰۰ از تهیه اطلس توانمندی‌های هوش مصنوعی در حوزه بانکداری خبر داد و گفت: در زمینه احراز هویت قوی نیز در حال حاضر سند ایرانی این حوزه درحال تدوین ا ست و بعد ازانجام، تصویب و ابلاغ خواهد شد.
واردات واکسن آنفلوآنزا در انتظار تخصیص ارز/ درخواست تامین کنندگان دارو از بانک مرکزی
نماد برتر- رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به برخی نگرانی ها از وقفه ایجاد شده در تامین ارز دارو و تجهیزات پزشکی، در عین حال درباره زمان توزیع واکسن آنفلوآنزا در آستانه فصل سرد سال گفت: در حال حاضر به میزانی واکسن را وارد کرده‌ایم و در کشور موجود است، اما برای واردات ما بقی واکسن‌ها به تخصیص ارز نیاز داریم.
چند توصیه تغذیه ای برای دانش آموزان در دوران کرونا
نماد برتر- به دنبال بازگشایی مدارس و احتمال برگزاری کلاسهای مجازی در منزل به دلیل شرایط کرونا، دانش آموزان در این دوران از تحرک کمتری برخوردار خواهند بود، بنابراین تغذیه آنها در چنین وضعیتی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
تکثیر زالوی طبی با طرح بیوتکنیک بومی محققان کشور/دسترسی به خون تازه دامی چالش توسعه این صنعت
نماد برتر- با توجه به کاربردهای پزشکی زالوهای طبی در جراحی قلب و پیوند اعضا، گرفتگی رگ‌های قلب و عروق مغزی، تقویت سیستم ایمنی بدن و رفع انواع عفونت‌ها محققان یکی از شرکت‌های فناور با تدوین طرح تحقیقات بیوتکنیک بومی نسبت به پرورش و تکثیر این جانور اقدام کردند، در حالی که به گفته آنها دسترسی به خون تازه دامی از مهمترین چالش‌های این صنعت به شمار می‌رود.
برترین شهرهای انگلیس برای کار و زندگی معرفی شدند
نماد برتر- متوسط حقوق در بهترین شهرهای انگلیس بالای ۳۰ هزار پوند در سال است.
درخشش قیمت نفت در هفته طوفانی
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز جمعه پس از عبور طوفان لارا از منطقه گلف کاست و مصون ماندن پالایشگاهها از آسیب گسترده، با کاهش بسته شد اما موفق شد رشد هفتگی ثبت کند.
چند میدی دنبالت کنن؟
نماد برتر- بعد از حضورش در یک برنامه تلویزیونی، تماس فعالان فضای مجازی با او شروع می‌شود؛ از فروشنده صفحه با دنبال‌کننده‌های بالا گرفته تا افزایش فالوور و پشتیبانی از صفحه‌هایش در شبکه‌های اجتماعی؛ هر کدام هم بسته‌های قیمتی خودشان را عرضه می‌کنند.
ایجاد پارک فناوری در دانشگاه اصفهان/تزریق سرمایه‌های تازه به زیست بوم نوآوری اصفهان
نماد برتر- معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اعلام خبر احداث پارک علم و فناوری در دانشگاه اصفهان و حمایت معاونت علمی از این اقدام، گفت: سرمایه‌گذاری‌های جدیدی برای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری استان اصفهان انجام شده است که تسهیل‌گر گسترش فناوری در این استان هستند.
فروش نفت عراق کم شد
نماد برتر- عراق در راستای عمل به تعهداتش در توافق کاهش تولید اوپک پلاس، فروش نفت به برخی از پالایشگاهها در آسیا و اروپا را کاهش می دهد.