12:26 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قالیباف اصل

سرمایه‌گذاران با تحلیل‌های بنیادی معامله کنند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سابق شرکت بورس گفت: سهام‌داران عمده باید در شرایط رونق اقدام به عرضه کنند و معامله‌گران نیز باید با ابزارهای مالی جدید آشنا شوند و از آنها استفاده کنند.
هلدینگ های ایرانی کمک حال شفافیت در بازار
پایگاه خبری راد: به دلیل ارزیابی ها و تمرکز هلدینگ ها بر روی مدیریت جامع، این بنگاه های اقتصادی از شفافیت عملکردی بیشتری بهره می برند.
بنگاه های ایرانی پتانسیل جهانی شدن ندارند
پایگاه خبری راد: اگر کشوری می خواهد اقتصاد خود را رشد دهد باید بنگاه های تجاری در حد جهانی داشته باشد که متاسفانه ایران از چنین امکانی بی بهره است.
با دست خودمان بازار سرمایه را خراب نکنیم
پایگاه خبری راد: رئیس اسبق سازمان بورس در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار به سال‌های ابتدایی مدیریت قالیباف اصل اشاره کرد و گفت: زمانی که آقای قالیباف کار را شروع کرد، بحران اقتصادی جهانی شروع شده بود و اوضاع بازار سرمایه خوب نبود.
سعی کردم بازار سرمایه طبق علم باشد، نه ملاحظات مدیریتی
پایگاه خبری راد: مدیر عامل سابق شرکت بورس گفت: هر چند گاهی به ناچار ملاحظات مدیریتی وجود داشت ولی تمام سعی خود را کردم تا هر کاری در بازار سرمایه بر مدار علم پیش رود.
یک ابزار مالی جدید وارد بازار سرمایه می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان بورس گفت: به تازگی یک ابزار جدید مالی توسط کمیته فقهی تایید شده است که برای سمت‌های مدیریتی بازار سرمایه افرادی که در بدنه این بازار هستند، اولویت دارند.
مدیرعاملی سکاندار بورس تهران در انتظار تایید رئیس سازمان
پایگاه خبری راد: علی صحرایی به تازگی مدیرعاملی شرکت بورس را بر عهده گرفته، البته این انتصاب هنوز توسط کدال رسما منتشر و تایید نشده است.
احتمال اخراج ۴ شرکت از بورس
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بورس تهران می‌گوید اگر شرکتی دستورالعمل پذیرش را رعایت نکند این شرکت به هیات پذیرش معرفی می‌شود و این هیات در موردش تصمیم‌گیری می‌کند. او در عین حال از احتمال اخراج چهار شرکت از بورس خبر داد.
نمادهای متوقف بورسی و سرمایه‌گذارانی پشیمان!
پایگاه خبری راد: توقف طولانی مدت برخی از نمادها در بورس و فرابورس ایران سبب شده به جای سهامداران عمده، سهامداران خرد تنبیه شوند، این موضوع باعث شده سهامداران خردی که با وعده‌های مسئولان بورسی اندک سرمایه شان را به بازار سرمایه آورده‌اند، از این سرمایه‌گذاری خود پشیمان باشند.
آخرین خبرها از زمان بازگشایی نماد بانکی‌ها
مدیرعامل شرکت بورس می‌گوید با اجرایی شدن دستورالعمل جدید، توقف و بازگشایی نمادها در کمتر از ۹۰ دقیقه انجام می‌شود. او در عین حال گفت که برای بازگشایی نماد بانک‌ها باید مجامع آنها برگزار شود و گزارش‌های مالی‌شان به بورس تحویل داده شود.
اظهارنظر قالیباف درباره زمان بازگشایی نماد یک شرکت بورسی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت بورس درباره بازگشایی نماد "های‌وب" می‌گوید زمانی که این شرکت اطلاعاتش را در مورد ادغام با پارس‌آنلاین از طریق مجاری رسمی اعلام کند، نمادش بازگشایی می‌شود. او تاکید می‌کند که اطلاعاتی که تاکنون داده شده، توسط نهاد ناظر و شرکت بورس قابل تحلیل نبوده است.
صفحه قبل | صفحه بعد