23:43 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شیائومی

نکات مهم امنیتی برای کاربران اندروید
پایگاه خبری راد: امنیت در اندروید اغلب به عنوان یکی از مهمترین موضوعات خبری مطرح می‌شود. اگر شما نیز از اندروید استفاده می‌کنید، احتمالا نگران پیدا شدن سر و کله تهدیدهای گوناگون شده‌اید. این مهم است که تلفن همراه هوشمند شما امن باشد، اما داشتن امنیت الزاما نیاز به انجام فرآیندی گران‌قیمت و پیچیده ندارد.
فناوری‌های جدید پرچمداران به میان رده‌ها رسید
پایگاه خبری راد: به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قابلیت و فناوری‌های جدید پرچمدارانش را به گوشی‌های میان‌رده خود نیز خواهد آورد.
فناوری نمایشگرهای تاشوی سامسونگ در دست سایر سازندگان
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم گرفته است فناوری ساخت نمایشگرهای منعطف و تاشوی خود را در اختیار سایر شرکت‌های تولیدکننده نیز قرار بدهد.
به این زودی منتظر ساعت‌های گوگل نباشید
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی است که نباید به این زودی منتظر معرفی و عرضه ساعت‌های هوشمند گوگل موسوم به پیکسل‌واچ، باشیم.
اسپیکرهای هوشمند ال جی نیز در راه است
پایگاه خبری راد: شرکت ال جی قصد دارد تا پیش از پایان سال جاری ۲۰۱۸ میلادی، از دو اسپیکر هوشمند مبتنی بر دستیار صوتی گوگل اسیستنت رونمایی کند.
اسپیکرهای هوشمند چه قابلیت‌هایی دارند؟
پایگاه خبری راد: از آنجا که اسپیکرهای هوشمند علی‌رغم نامشان، کارهای بسیار گسترده‌ای انجام می‌دهند، این گزارش به معرفی مختصری از اسپیکرهای هوشمند و بزرگترین تولیدکنندگان آنها می پردازد.
راه ورود شیائومی به اروپا باز شد
پایگاه خبری راد: شیائومی که به‌منظور توسعه فعالیت و افزایش میزان فروش محصولاتش در جهان قصد دارد وارد بازار اروپا شود، حالا اعلام کرده که نخستین فروشگاهش در مجارستان را راه‌اندازی می‌کند.
توقف خط تولید کارخانه چینی موبایل‌های سامسونگ
پایگاه خبری راد: شرکت کره‌ای سامسونگ احتمالا خط تولید گوشی‌های هوشمندش را در یکی از کارخانه‌های خود در چین تحت تاثیر افزایش هزینه‌های نهایی و کارگر در این کشور به حالت تعلیق درخواهد آورد.
اندروید ۹ برای گوشی‌های گوگل عرضه شد
پایگاه خبری راد: گوگل امروز جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید (اندروید ۹) را تحت عنوان Android Pie برای کاربران گوشی‌های هوشمند پیکسل عرضه کرد.
تولیدکنندگان آسیایی موبایل از آمریکا جلو زدند
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشره از میزان فروش گوشی‌های هوشمند از تولیدکنندگان موبایل در جهان نشان می‌دهد که شرکت‌های سامسونگ و هواوی توانسته‌اند عملکرد موفقیت‌آمیزتری نسبت به اپل آمریکا را به ثبت برسانند.
جهش شیائومی و اوپو در تولید گوشی تاشو
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد دو شرکت چینی شیائومی و اوپو به شدت برای تولید و عرضه نخستین گوشی هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر با رقبای خود همچون سامسونگ رقابت می‌کنند و می خواهند در این زمینه از آن جلو بزنند.
ساعت‌های هوشمند ب.ام.و در راهند!
پایگاه خبری راد: شرکت فسیل با همکاری شرکت خودروسازی ب.ام.و اعلام کرده است که قصد دارد تا سال ۲۰۱۹ میلادی ساعت‌های هوشمند جدیدی را تحت برند BMW به تولید و فروش برساند.
ساعت هوشمند گوگل هم‌زمان با گوشی‌های پیکسل می‌آید
پایگاه خبری راد: گوگل پیش‌تر هم اعلام کرده بود که می‌خواهد از یک ساعت هوشمند تحت عنوان پیکسل هم زمان با معرفی گوشی‌های پرچمدار جدیدش ، پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال، رونمایی کند.
اسپیکرهای هوشمند جدید در راهند
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اسپیکر هوشمند سامسونگ تحت عنوان مگبی (Magbee) در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.
اچ تی سی بازار گوشی‌های هوشمند را ترک می‌کند
پایگاه خبری راد: گفته می شود شرکت تایوانی اچ تی سی (HTC) می‌خواهد بازار گوشی‌های هوشمند در هند را که یکی از بزرگ‌ترین بازارهای فروش محصولات تکنولوژی و موبایل محسوب می‌شود، ترک کند.