00:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهریار

خطوط ریلی که در شرایط بحران فرونشست قرار دارند
پایگاه خبری راد: بعد از خط راه آهن و کریدور انتقال نیروی ورامین، خط راه آهن شیراز-اصفهان نیز در لیست بحران‌خیز از نظر فرونشست زمین قرار گرفت.
اولویت وزرای جدید برنامه‌ریزی برای حل مشکلات معیشتی مردم باشد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت‌: امروز اعتماد بین مردم و مسئولان به دنبال مشکلات اقتصادی کم رنگ شده است. وزرا باید با برنامه‌ریزی در جهت حل مشکلات این اعتماد را ترمیم کنند.
بررسی راهکارهای ترافیکی در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی تهران
پایگاه خبری راد: راهکارهای ترافیکی و مسیرهای دسترسی خودروها و بازدید کنندگان از نمایشگاه بین المللی تهران بررسی شد تا راهکارهای ترافیکی مناسبی برای ایام برگزاری نمایشگاه در این محدوده اتخاذ شود.
"شهریار" و ۲ منطقه تهران تحت تاثیر فرونشست زمین
پایگاه خبری راد: معاون فنی سازمان نقشه‌برداری بیشترین فرونشست در استان تهران را مربوط به جنوب و جنوب غرب تهران دانست و گفت: منطقه ۱۸ و ۱۹ تهران نیز تحت تاثیر این پدیده قرار دارد.
تهیه 6 اطلس فرونشست درسازمان نقشه‌برداری/نیاز کشور برای تامین اعتبارات مطالعات مخاطرات طبیعی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان نقشه‌برداری ایران با تاکید بر اینکه مسئولیت تهیه اطلس‌های فرونشست زمین به این سازمان واگذار شده است،‌ گفت: بر این اساس تهیه اطلس فرونشست زمین در این سازمان در دستور کار قرار گرفته که تاکنون 6 اطلس فرونشست تهیه شده است.
بارش باران در اغلب محورها/گرد و غبار و کاهش دید در محورهای ایلام و کرمانشاه
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راههای کشور را تشریح کرد.
شهر دوچرخه‌ها، مردم دوچرخه‏‌سوار می‏‌خواهد
پایگاه خبری راد: یزد در حالی برای رونق دوچرخه‌‏سواری تلاش می‌کند که هنوز مردمش خودروهای تک سرنشین خود را کنار نگذاشته و تن به رکاب زدن نداده‏‌اند.
ترافیک پر حجم در ورودی شهر مهران
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از ترافیک در ورودی کلانشهرها خبر داد.
ایجاد 2 مرز مشترک جدید ایران با ترکیه به کجا رسید؟
پایگاه خبری راد: استاندار آذربایجان غربی با تشریح برخی از مهم‌ترین دستاوردهای سفر اخیر خود و وزیر کشور به ترکیه گفت: در نشستی که به همراه وزیر کشور با مقامات کشور ترکیه داشتیم ایجاد مرز رسمی در کوزه‌رش سلماس و بورالان ماکو پیگیری شد.
مصوبه شورای شهر، شرط اجرای تمهیدات شهرداری تهران برای اربعین
پایگاه خبری راد: نماینده شهرداری تهران اعلام کرد که تمامی اقدامات شهرداری درمورد اربعین با مصوبه و تایید شورای شهر تهران انجام خواهد شد.
بارش باران در محورهای شمالی و غربی کشور
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی را تشریح کرد و از بارش باران در بیشتر محورهای شمالی کشور خبر داد.
بارش‌های پراکنده در برخی محورهای کشور
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از ترافیک روزانه و کاری خبر داد.
مسمومیت قابل تامل!
پایگاه خبری راد: «مسمومیت و مرگ بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز»؛ حادثه‌ای که خبر آن، این روزها فراگیری بسیاری پیدا کرده و هر روز بر آمار مسمومان، ‌فوتی‌ها و افراد بسیار بدحال مرتبط با آن اضافه می‌شود. بر اساس آخرین گزارش‌ها (تا زمان تنظیم این مطلب) در چهار استان کشور شامل هرمزگان،‌ خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و البرز، کار بسیاری از مصرف‌کنندگان به جای باریک کشیده است.
 دولت در ارائه بسته‌های حمایتی تسریع کند
پایگاه خبری راد: نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در تذکری به دولت اظهارکرد: قرار بود بسته‌های حمایتی به دست مردم کم درآمد برسد، در ارائه این بسته‌ها تسریع شود.
کاپیتان گناهی نداشته است
پایگاه خبری راد: معاون دادستان کل کشور از ارجاع پرونده سقوط هواپیمای آسمان که ۲۹ بهمن سال ۹۶ سقوط کرد و ۶۶ مسافر و خدمه پروازی جان باختند، برای ادامه رسیدگی‌ها و تکمیل تحقیقات به دادسرای کارکنان دولت ارجاع شد.