12:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شنا

«سغدیر» رکورد زد!
نماد برتر- سهام شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر با نماد «سغدیر» تنها پس از گذشت 3 روز از عرضه اولیه؛ منفی شد.
اتفاقات جدید در «پارس»/ درآمدی که صعودی شد!
نماد برتر - بیشتر درآمدی که طی این دوره یک‌ماهه "پارس" از فروش محصولات خود شناسایی کرده مربوط به فروش «استایرن منومر» با ۱۳،۰۴۶ میلیارد ریال بود.
صادرات؛ درآمدهای «آریا» را جذاب کرد
نماد برتر - شرکت پلیمر آریا ساسول طی ۳ ماهه گذشته با روند افزایشی درآمد‌ها روبه‌رو بوده و در ۸ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز این شرکت بیشترین درآمد حاصل از فروش محصولات را در مردادماه با مبلغ ۲۵،۷۶۰ میلیارد ریال به دست آورده است.
مراسم اختتامیه هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران برگزار شد
نماد برتر - به نقل از روابط عمومی هفته جهانی کارآفرینی ایران، مراسم اختتامیه هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران با حضور جمعی از کارآفرینان و پیشکسوتان این عرصه ، یکشنبه 23 آبان 1400 در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.
برگزاری نمایشگاه میلیاردی با کدام توجیه اقتصادی!
نماد برتر - در حالی که بازار سرمایه همچنان سرمایه مردم را می سوزاند؛ گویا بازی جدید وزارت اقتصاد و سازمان بورس با احساسات و شعور مردم در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه؛ دنبال چیز دیگری است.
صنایع مولد کشور به خانه تکانی نیاز دارند
به گزارش نماد برتر، اقتصاد هر کشوری بر اساس میزان تولید و حرکت اقتصادی آن سنجیده می شود یعنی شما نمی توانید از کشوری که فعالیت اقتصادی آن بر پایه دلالی، واردات، مونتاژ و فروش بنا نهاده شده است توقع رشد و توسعه داشته باشید.
سود «سخاش» از فله‌فروشی!
نماد برتر - ۳۸ درصد از کل فروش ماهانه "سخاش" مربوط به «سیمان پاکتی پوزولانی داخلی» بود.
«شستا» و ادعای جدید!
نماد برتر - ارزش بازار سرمایه‌گذاری "شستا" در بخش «اوراق مشارکت پذیرفته‌شده در بورس» ۱۴,۲۵۲ میلیارد ریال کاهش را از خود بر جای گذاشت.
«وملل» رکورد 7 ماهه را زد
نماد برتر- یشترین پرداختی طی دوره یک‌ماهه در اختیار بخش «سپرده‌های بلندمدت یک‌ساله» با ۲،۹۶۲میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۱,۳۵ درصد افزایش پرداختی را به همراه داشت.
کسب درآمد ۱۷،۸۸۱ میلیارد ریالی «ونوین»
نماد برتر - درآمد تحقق یافته تسهیلات اعطایی ۸,۴۸ درصد بیشتر از متوسط درآمد تحقق‌یافته تسهیلات اعطایی طی ۷ ماه گذشته بوده است.
گاز؛ بهانه جدید سیمان‌فروشان برای نایابی و گرانی!
نماد برتر - بازی جدید صندوق های بازنشستگی کشور برای سودآوری کاذب؛ کلید می خورد!
تقویت بازار صادراتی «سدور» بدون بورس کالا!
نماد برتر - سیمان درود توانسته است درآمدهای خود را در دو بخش داخلی و صادراتی افزایش دهد.
سبد میدکو خالی از بورس
نماد برتر- در بررسی صورت‌های مالی میدکو آن چه بیش از همه به چشم می‌آید، حجم سنگین بدهی‌های جاری و نسبت بدهی بسیار نامطلوب است.
دولت؛ ناکام یا کامروا در جراحی اقتصادی
نماد برتر- یکی از مهمترین حمایت‌های دولت و مقامات سیاست‌گذار از بازارسرمایه و سایر بخش‌های اقتصادی، افزایش هرچه بیشتر شفافیت اطلاعاتی و به حداقل رساندن ابهامات در مسیر تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران است. در این میان با وجود اعتقاد دولت به جراحی‌های اقتصادی در مسیر افزایش شفافیت، در عمل ناتوانی آن در تحقق این هدف مشهود است.
بی‌اعتمادی سهامداران؛ پاشنه آشیل ثبات بازار سرمایه
نماد برتر: بازگشت ثبات و بازسازی اعتماد مخدوش شده سهامداران از جمله مهمترین اقداماتی است که دولت باید در راستای ایجاد آرامش در بازار سرمایه انجام ده