20:56 | جمعه 31 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day
رشد 17 درصدی سنگ آهن برای «کچاد» ثبت شد

1401/06/11 12:00

چه خبر از نمادهای بورسی:

رشد 17 درصدی سنگ آهن برای «کچاد» ثبت شد

نماد برتر: مقدار فروش ماهانه شرکت معدنی نسبت به ماه گذشته ۱۷ درصد افزایش داشت، پرفروش‌ترین محصول کچاد طی این دوره ماهانه متعلق به کنساتره آهن (خشک) است که ۴۴۵ هزار تن از این محصول به فروش رسیده است.

به گزارش نماد برتر، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع درآمد ماهانه‌ای را که از فروش محصولات تولیدی خود به دست آورد مبلغی بالغ‌بر ۲ هزار و ۵۳۳ میلیارد تومان بود و درآمد تجمیعی این شرکت معدنی طی ۵ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی برابر با ۱۸ هزار و ۴۲۵ میلیارد تومان شناسایی شد.


 


درآمد ماهانه‌ای که "کچاد" از فروش محصولات خود در مردادماه کسب کرد مربوط به بازار داخلی بود و طی این دوره در بازار خارج از کشور فعالیتی نداشت، میزان سرمایه اعلام‌شده این شرکت معدنی تا پایان مردادماه ۱۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بود.


 


درآمد ماهانه "کچاد" تا مردادماه ۱۴۰۱


درآمدی ماهانه‌ای که "کچاد" از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۸ درصد افزایش پیدا کرد، طی این دوره ۵ ماهه بیشترین میزان درآمدی که کچاد توانست از خود بر جای بگذارد برابر با مربوط به داخل کشور با ۱۶ هزار و ۴۹۸ میلیارد تومان بود.


 


میزان درآمدی که در بازار داخل کشور طی این دوره ۵ ماهه به دست آمد دربرگیرنده‌ی ۹۰ درصد از درآمد این شرکت معدنی بوده و مابقی آن نیز متعلق به فروش صادراتی بود.


 


بر اساس این گزارش، بیشترین درآمد ماهانه "کچاد" در مردادماه از فروش محصول «کنسانتره آهن (خشک)» با یک هزار و ۲۲۴ میلیارد تومان بود، نرخ فروش این محصول در مردادماه ۲ میلیون و ۷۵۱ هزارتومان درازای هر تن مورد معامله قرار گرفت، روند نرخ فروش این محصول نسبت به ماه گذشته ۱۱ درصد کاهش یافته است.


 


مقدار فروش ماهانه "کچاد"


 


شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مردادماه سال جاری توانست یک میلیون و ۳۱۰ هزار تن از محصولات خود را به فروش برساند، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مجموع فروش محصولات این شرکت برابر با ۶ میلیون و ۶۹۳ هزارتن به ثبت رسید.


 


مقدار فروش ماهانه این شرکت معدنی نسبت به ماه گذشته ۱۷ درصد افزایش داشت، پرفروش‌ترین محصول کچاد طی این دوره ماهانه متعلق به کنساتره آهن (خشک) است که ۴۴۵ هزار تن از این محصول به فروش رسیده است.