16:43 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روبل روسیه

نرخ رسمی ۴۷ ارز ثابت ماند
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها ثابت ماند.
نرخ رسمی ۲۷ ارز افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۶ ارز افزایش و ۱۱ واحد پولی کاهش یافت. نرخ ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت بود.
نرخ رسمی ۳۱ ارز کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۶ ارز افزایش و ۳۱ واحد پولی کاهش یافت. نرخ ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت بود.
نرخ رسمی یورو و پوند کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۷ ارز افزایش و ۲۰ واحد پولی کاهش یافت. نرخ ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت بود.
نرخ رسمی ۴۷ ارز ثابت ماند
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها ثابت ماند.
نرخ رسمی یورو افزایش و پوند کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۳ ارز افزایش و ۲۵ واحد پولی کاهش یافت. نرخ ۹ ارز دیگر نیز ثابت بود.
نرخ رسمی یورو و پوند کاهشی شد
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۹ ارز افزایش و ۱۹ واحد پولی کاهش یافت. نرخ ۹ ارز دیگر نیز ثابت بود.
نرخ رسمی ۲۱ ارز افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۱ ارز افزایش و ۱۴ واحد پولی کاهش یافت. نرخ ۱۲ ارز دیگر نیز ثابت بود.
روسیه در بحران نفتی کم آورد
نماد برتر- رییس جمهور روسیه اعلام کرد اگر قیمت نفت بالاتر از ۴۶ دلار در هر بشکه باشد، برای روسیه بهتر خواهد بود.
نرخ رسمی یورو و پوند افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۸ ارز کاهش و ۱۹ واحد پولی افزایش یافت. نرخ ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت بود.
نرخ رسمی یورو کاهش و پوند افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۷ ارز کاهش و ۱۷ واحد پولی افزایش یافت. نرخ ۱۳ ارز دیگر نیز ثابت بود.
افزایش نرخ ۲۱ ارز بانکی
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۱ ارز افزایش و ۱۶ واحد پولی کاهش یافت. نرخ ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت بود.
نرخ ارز ثابت ماند
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمامی ارزها بدون تغییر نسبت به روز شنبه، ثابت ماند.
کاهش نرخ رسمی یورو و پوند
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۶ ارز افزایش و ۲۲ واحد پولی کاهش یافت. نرخ دلار و ۸ ارز دیگر نیز ثابت بود.
نرخ رسمی یورو و پوند کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۰ ارز افزایش، ۲۹ واحد پولی کاهش و ۸ ارز دیگر نیز ثابت بود.