03:54 | جمعه 13 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دریافت وام

پشت پرده یک فساد دیگر در دولت احمدی‌نژاد
پایگاه خبری راد: باد آرام می‌وزد، عده‌ای کنار ساحل نشسته‌اند، تعدادی عکس می‌اندازند و کمی دورتر در دریا قایق تندرو به اسکی روی آب وصل است و گردشگری خوشحال را با خود روی آب می‌کشد. رد اسمان کایتی در حال پرواز است. در جزیره همه چیز آرام است. خیابان‌ها در سکوت و پاکیزدگی قرار دارند و حتی عطش خرید مالهای بزرگ هم مثل دهه ۷۰ سیری ناپذیر نیست. اما آیا همه چیز به همین سکوت و زیبایی است؟
استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها برای ایجاد مشاغل روستایی
پایگاه خبری راد: مدیرکل تعاونی‌های تولیدی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ابراز امیدواری کرد که با اجرای طرح روستا تعاون زمینه ایجاد اشتغال گسترده در روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها به وجود آید.
دریافت وام مسکن چقدر آب می‌خورد؟
پایگاه خبری راد: زوج‌های تهرانی با پرداخت حدود ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می توانند ۱۰۰ میلیون تومان وام مسکن و ۲۰ میلیون تومان وام جعاله بگیرند.
آخرین روند پرداخت «وام ضروری» به بازنشستگان کشوری
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری آخرین روند ارائه وام ضروری بازنشستگان کشوری را اعلام کرد و گفت: قرار بود این وام به ۴۰۰ هزار بازنشسته کشوری تعلق بگیرد؛ بیش از ۱۹۰ هزار نفر واجد شرایط مشخص شدند که وام را دریافت خواهند کرد. پیش بینی می‌شود ثبت نام مجدد برای ظرفیت باقی مانده در ماه پایانی سال انجام شود.
لزوم ورود سازمان بازرسی به معاملات کارگزاری بانک شهر
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از سازمان بازرسی شهرداری تهران خواست که به موضوع کارگزاری‌های بانک شهر وارد شود.
شرایط اقتصادی کشور از زبان احمدی توکلی
پایگاه خبری راد:احمد توکلی گفت: از نظر من اکنون در ایران شاهد هرج‌ومرج قیمتی هستیم. قیمت توسط بنگاه‌های کوچک تعیین نمی‌شود، قیمت توسط بنگاه‌های بزرگ که انحصار کالا را در دست دارند، تعیین می‌شود.
وام مسکن چقدر هزینه دارد؟
پایگاه خبری راد: قیمت اوراق تسهیلات مسکن در هفته‌های اخیر چندان تغییری نداشته است که شاید بتوان یکی از عوامل این موضوع را رشد قیمت مسکن دانست، چراکه با افزایش قیمت مسکن، وام مسکن تغییری نداشته و با توجه به قیمت‌های بالا از وام مسکن به راحتی نمی‌توان به عنوان کمک هزینه خرید استفاده کرد.
میلیاردها تومان در تونل‌های متروی کرج خاک می‌خورد
پایگاه خبری راد: عضو ناظر شورای اسلامی شهر کرج در سازمان حمل و نقل ریلی اظهار کرد: پروژه مترو بدون «تأمین مالی» به مرحله راه اندازی نمی‌رسد و در حال حاضر کارگروه‌های کارشناسی برای رفع موانع اجرایی و بررسی راهکارهای تأمین بودجه به صورت منظم برگزار می‌شود.
درخواست کمک پاکستان از صندوق بین‌المللی پول
پایگاه خبری راد: پاکستان اعلام کرد نیاز به دریافت برنامه نجات از صندوق بین‌المللی پول دارد.
پرداخت تسهیلات به استارت آپ‌های روستایی
پایگاه خبری راد: معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری از پرداخت ۳۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی از سقف۶۰۰۰ میلیارد تومان منابع اشتغالزایی روستایی که در اختیار بانک ها قرار داده شده خبر داد و گفت: به استارت آپ‌های روستایی هم تسهیلات اشتغالزایی پرداخت خواهد شد.
رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره): از مواضع آقای روحانی باید تشکر کنیم
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)گفت: بیش از این ساز ناسازگاری و تفرقه نباید زد، آنچه بیشتر نیاز داریم وحدت رویه است.
ماجرای نامه نمایندگان کارگری چه بود؟
پایگاه خبری راد: اعلام بیکارترین گروه رشته‌های تحصیلی، نحوه پرداخت وام ۵ میلیون تومانی به بازنشستگان، مکاتبه نمایندگان کارگران با سرپرست وزارت کار برای تشکیل جلسه شورای عالی کار و پرداخت۸۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به تعاونی‌های فرش، اهم اخبار این هفته حوزه کار و تعاون را به خود اختصاص داد.
ایجاد «سازوکار ویژه» برای تسهیل پرداخت‌های نفتی و واردات ایران
پایگاه خبری راد: وزیران خارجه ایران و ۱+۴ دوشنبه‌شب در نیویورک بار دیگر دور یک میز جمع شدند و تاکید کردند که «برجام یک عنصر کلیدی در ساختار جهانی عدم اشاعه است و یک دستاورد بسیار مهم در حوزه دیپلماسی چندجانبه محسوب می‌شود که بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ با اتفاق آرا مورد تأیید شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار گرفته است.»
قیمت اوراق تسهیلات مسکن روی خط ثابت
پایگاه خبری راد: قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن در حال حاضر حدود ۶۵ هزار تومان است، قیمت این اوراق طی ماه‌های گذشته چندان نوسانی نداشته، اما قیمت مسکن با رشد مواجه بوده است.
وام ۱۲۰ میلیونی ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
پایگاه خبری راد: در طی هفته‌های گذشته قیمت مسکن شاهد رشد فزاینده‌ای بود، اما قیمت اوراق چندان تغییری نداشته و حتی طی ماه‌های گذشته با اندکی افت همراه بود. در نتیجه به گفته برخی فعالان بازار سرمایه با این اوراق عملا نمی‌توان به راحتی صاحب خانه شد.