07:40 | شنبه 7 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دادستان کل کشور

دعوای ادامه دار برسر کیفیت بنزین پایتخت
پایگاه خبری راد: زمزمه بالا بودن گوگرد و غیر استاندارد بودن بنزین پایتخت به گوش می‌رسد و همچنین در این زمینه تاییدیه و تکذیبیه‌هایی از سوی سازمان‌های ذیربط نیز مطرح شده است.
دستور ویژه دادستان کل در پی اقدام توهین‌آمیز شرکت سامسونگ/مدیر شرکت در ایران احضار شود
پایگاه خبری راد: در پی اقدام توهین آمیز شرکت سامسونگ با ورزشکاران کشورمان، دادستان کل کشور طی دستور ویژه‌ای به معاون خود در حقوق عمومی خواستار پیگیری ویژه موضوع شد.
جانشین "صفدر حسینی" هم رفت
پایگاه خبری راد: حدود ۱۷ ماه از استعفای دسته جمعی و پرحاشیه در صندوق توسعه ملی و رفتن هیات عامل گذشت. مدیرعامل جایگزین هم ماندگاریش دوام نیاورد و با استعفایی که از مدت‌ها پیش بحث آن مطرح بود صندوق ارزی را ترک کرد.
جزئیات جلسه پربار شورای پول و اعتبار
پایگاه خبری راد: جلسه (سه شنبه) شورای پول و اعتبار چند موضوع و مصوبه کلیدی داشت؛ از بررسی وضعیت موسسات غیر مجاز منحله تا ورود و خروج منابع ریالی مسافران از کشور.
دولت متعهد به پرداخت خسارات تولید کنندگان طیور است
پایگاه خبری راد: معاون اول رییس جمهور با تاکید بر همکاری همه دستگاه ها برای مقابله با آنفلونزای حاد پرندگان در کشور، گفت: دولت همه امکانات و ظرفیت خود را برای پیشگیری از شیوع این بیماری بکار خواهد گرفت.
وضعیت مشکلات پروازهای ویژه اربعین بررسی شد
پایگاه خبری راد: دومین جلسه کارگروه تخصصی راه و شهرسازی معاونت حقوق عامه دادستانی کل کشور با محوریت بررسی وضعیت و مشکلات سفرهای زمینی و هوایی زائران اربعین برگزار شد.
حاکمیت دولتی‌ها بر شورای پول و اعتبار
پایگاه خبری راد: در حال حاضر ترکیب شورای پول و اعتبار با حاکمیت اعضای دولت بوده و تصمیمات و مصوبات آن با اکثریت رای دولتی‌ها به تصویب می‌رسد؛ موضوعی که استقلال بانک مرکزی و تصمیم گیری در حوزه پولی از دولت را می‌تواند تحت تاثیر قرار دهد.
صفحه قبل | صفحه بعد