12:53 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حصر

شاتل موبایل استفاده از IP استاتیک روی سیم‌کارت هوشمند را ممکن کرد
نماد برتر- شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، از ارائه راهکار «سیم‌کارت هوشمند با IP استاتیک» برای نخستین بار در ایران خبر داد.
کار صنعت قطعه سازی هم به زیرپله کشید!
نماد برتر- قیمت خودرو اخیرا سربالایی صعود را به شکلی باورنکردنی طی کرد به گونه ای که هیچ کس باورش نمی شد برای مثال قیمت پراید که همیشه از آن به عنوان یک خودرو داخل شهری کم کیفیت یاد می شود، به ۱۰۰ میلیون تومان برسد، اما رسید!
تصاویر و مشخصات جدید سوناتا ۲۰۲۰
پایگاه خبری راد: به تازگی شرکت کره‌ای هیوندای موتورز قیمت و مشخصات خودروی جدید سوناتا ۲۰۲۰ را منتشر و اعلام کرده است.
چه زمانی گوشی‌های نوکیا به اندروید ۱۰ آپدیت می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: شرکت اچ ام دی گلوبال به تازگی از زمان‌بندی ارتقا و به‌روزرسانی گوشی‌های نوکیا به نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید ۱۰ خبر داده است.
 آب معدنی ۵۰ هزار تومانی چگونه وارد شد؟!
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی ایران با بیان اینکه آب‌های معدنی گران‌قیمت خارجی محتوای خاص یا کارکرد ویژه‌ای ندارند و فقط به دلیل نام برند با این قیمت عرضه می‌شوند، گفت که طبق آخرین اطلاعات انجمن به نظر می‌رسد این نوع آب‌های معدنی از راه قاچاق به کشور وارد شده است.
خبری از پرچمدارها نیست!
پایگاه خبری راد: آمارها نشان می‌دهد که گوشی هوشمند گلکسی A۵۰ سامسونگ در صدر فهرست پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مدل موبایل‌های فروخته شده در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی در اروپا قرار گرفته است.
آیین‌نامه اصلاحی ورود و صدور فلزات گرانبها در شورای پول و اعتبار تصویب شد
پایگاه خبری راد: مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت از اصلاح آیین‌نامه ورود و صدور فلزات گرانبها در وزارت صنعت و تصویب آن در شورای پول و اعتبار خبر داد.
استخراج قانونی ارز دیجیتالی چگونه است؟
پایگاه خبری راد: درحالی که در مصوبه هیات دولت، استخراج رمزارز به عنوان یک صنعت شناخته شده است، قوانین مربوط به استخراج رمزارز تعیین و ابلاغ شد.
گران‌ترین پنت‌هاوس‌های جهان+ تصاویر
پایگاه خبری راد: شهرهای جنوب شرق آسیا به سرعت در حال ربودن گوی سبقت از همتایان اروپایی و آمریکایی خود در بازار املاک لوکس هستند.
اروپا منتظر نتیجه ارزیابی خطرات توسعه شبکه ۵G
پایگاه خبری راد: بیشتر کشورهای عضو اتحادیه اروپا به انجام تحقیقات و بررسی های ارزیابی خطرات و تهدیدات شبکه نسل پنجم اینترنت ۵G اقدام کرده اند و قرار است نتیجه آن تا ماههای آینده در اختیار مقامات و مسئولان دولتی قرار بگیرد.
عرضه مجدد گوشی‌تاشوی گلکسی‌فولد تا ماه آینده
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند تاشوی خود، گلکسی فولد را تا ماه آینده، اوت ۲۰۱۹، روانه بازارهای جهانی کند.
یک فرصت طلایی برای ایران
پایگاه خبری راد: عراق که مشتری وفادار گاز ایران است، به‌تازگی به‌دنبال فرصت‌های همکاری بیش‌تر می‌گردد. البته شرکت‌های ایرانی نیز نسبت به این موضوع روی خوش نشان داده‌اند و شواهد حاکی از توسعه همکاری این دو کشور است.
حالت‌های مختلف نتیجه استعلام اصالت گوشی
پایگاه خبری راد: خریدارانی که قصد خرید گوشی تلفن همراه دارند، باید با مراجعه به سامانه‌ی همتا، اصالت دستگاه را استعلام کنند.
عواقب قطع گوشی‌های فعال‌نشده برعهده خریدار است
پایگاه خبری راد: هنگام خرید دستگاه با قابلیت نصب سیم‌کارت، حتما آن را در حضور فروشنده برای سیم‌کارت خود فعال‌ کنید، زیرا در غیر این صورت، آنتن دستگاه پس از مدتی قطع شده و مسئولیت هرگونه عواقب ناشی از این موضوع، برعهده خریدار خواهد بود.
ریل‌گذاری درست برای طرح سلامت الکترونیک/ برخی نگران شفافیت‌اند
پایگاه خبری راد: دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات، «سلامت الکترونیک» را نیاز کشور برای ایجاد تحول در حوزه سلامت می‌داند و معتقد است راهی جز پیمودن مسیر ریل‌گذاری شده در این حوزه نداریم هرچند او بزرگ‌ترین چالش برای اجرای سلامت الکترونیک را مدیریت تغییر در نظام سلامت می‌داند و تأکید می‌کند ذینفعان با نگرانی از شفاف‌سازی مانع اجرای این تحول می‌شوند.