08:07 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

توقف تولید

بی وای دی F3 با استاندارد 85 گانه تحویل مشتریان شد
پایگاه خبری راد: در نهمین روز خرداد ماه، کارمانیا که شریک تجاری بی وای دی در ایران است، نخستین محموله خودروهای بی وای دی اف را به خریداران این خودرو تحویل داد.
همکاری با «یاماها» در هاله ای از ابهام!
پایگاه خبری راد: برای ادامه همکاری بخش خصوصی موتورسیکلت کشور با شرکت یاماها، باید منتظر رخدادهای ناشی از خروج امریکا از برجام و تبعات آن بر قراردادهای پسابرجامی در ماه های آینده بود.
تولید ۲ وانت متوقف شد
پایگاه خبری راد: فروردین ماه امسال تولید دو مدل وانت در خودروسازان داخلی متوقف شد.
تولید آیفون ۱۰ متوقف می‌شود؟
پایگاه خبری راد: پیش بینی های منتشر شده از سوی TSMC حاکی از آن است که احتمالا اپل در سال جاری میلادی، تولید گوشی هوشمند آیفون ۱۰ را متوقف خواهد کرد.
سهم 85 درصدی کاغذ خارجی در بازار داخلی
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا با بیان اینکه کمبود تولید و پایین بودن کیفیت کاغذهای داخلی، بازار را ناگزیر به واردات کرده است، گفت: 85 درصد کاغذهای موجود در بازار به کاغذهای وارداتی تعلق دارد.
موتورسیکلت سازان از دولت مهلت خواستند
پایگاه خبری راد: با توجه به توقف تولید موتورسیکلت‌های بدون استاندارد یورو ۴ بر اساس مصوبه هیئت دولت از ابتدای سال جاری، انجمن صنعت موتورسیکلت ایران از دولت درخواست کرده است تا فرصتی ۱۰ ماهه برای تولید موتورسیکلت‌هایی با استاندارد یورو ۴ به تولیدکنندگان داده شود.
افتتاح فاز دوم مدیران خودرو با ظرفیت 160 هزار دستگاه
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره مدیران خودرو گفت: به زودی کارخانه فاز 2 مدیران خودرو با ظرفیت بالای 150 هزار دستگاه در منطقه اقتصادی بم افتتاح خواهد شد.
برای تولید خودروهای غیر استاندارد مهلت نمی‌ دهیم +جزئیات
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان ملی استاندارد تاکید کرد حتی یک روز هم به تولید خودروهای غیر‌استاندارد مهلت نخواهد داد.
چه سرنوشتی انتظار نفت را می‌کشد؟
پایگاه خبری راد: سرنوشت جهانی طلای سیاه در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۰ آذر ماه ۱۳۹۵) بعد از چند سال تغییر و آغاز به حرکت در مسیری جدید و چارچوبی مشخص کرد. قیمت نفت در سال‌های اخیر بعد از صعود باور نکردنی و پرواز در محدوده بالای ۱۰۰ دلار با سقوطی ناگهانی مواجه شد و تا سطح ۳۰ دلار پایین آمد. نوسان قیمتی که همراه با مازاد عرضه نسبت به تقاضا در بازارهای جهانی، اقتصاد اکثر کشورهای تولیدکننده نفت را تحت تاثیر قرار داد و باعث شد این کشورها به این نتیجه برسند که اگر راهکاری اتخاذ نکنند، روزگارشان مانند نفت، سیاه خواهد شد.
تولید پژو2008 متوقف نشده است
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت ایکاپ اعلام کرد: تولید محصول ۲۰۰۸ بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته همچنان ادامه دارد.
احتمال توقف تولید ۱۰ خودرو به‌دلیل مصرف بالای سوخت
پایگاه خبری راد: مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران با اعلام خبر اجرای فاز دوم تطابق استاندارد مصرف سوخت خودروها، از احتمال توقف خط تولید ۱۰ خودرو از ابتدای تیرماه سال آینده خبر داد.
فروش پایین «لوانته» ساعت کاری مازراتی را کاهش داد!
پایگاه خبری راد: آمار فروش بسیار پایین لوانته، باعث شده است تا شرکت خودروسازی مازراتی ساعت کار خود را تا ماه جوییه سال جاری حدود 59 درصد کاهش دهد.
تصاویر جاسوسی از خودروی جدید سایپا در هند منتشر شد!
پایگاه خبری راد: وب‌سایتی هندی، تصاویری از یک محصول ناشناخته منتشر کرده است که لوگوی سایپا دارد. این خودرو، احتمالا مدل جدیدی است که با همکاری گروه خودروسازی رنو هندوستان، مراحل پیش‌تولید را می‌گذراند.
چین تولید خودروهای با مصرف سوخت بالا را ممنوع کرد
پایگاه خبری راد: دولت چین تحت تاثیر کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و حفظ محیط زیست قصد دارد تولید برخی خودروها را در کشورش ممنوع و متوقف اعلام کند.
پاسخ سازمان استاندارد به شبهات توقف ۲۵ خودرو
پایگاه خبری راد: سازمان ملی استاندارد ایران به واکنش برخی خودروسازان در ارتباط با توقف خط تولید برخی خودروها و نیز شبهات مطرح شده در این خصوص پاسخ داد.