04:49 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

برچسب

جا زدن گوشت پیر به جای گوشت تازه
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه قصابان استان البرز گفت: گوشت‌های منجمد وارداتی توسط شرکت سهامی پشتیبانی امور دام و یا شرکت‌های خصوصی از کشور برزیل وارد شده و تحت نظارت شرکت پشتیبانی امور دام کشور توزیع می‌شود.
برای ۹ شرکت متخلف لبنیاتی پرونده تشکیل شد
پایگاه خبری راد: در آبان ماه قیمت انواع محصولات لبنی نسبت به سال گذشته بیش از ۵۲ درصد افزایش داشته است که این اقدام غیرقانونی بوده و به گفته سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، ۹ پرونده تخلف بزرگ شرکت‌های لبنی در همین زمینه به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
برنج‌های هندی و تایلندی سالم‌اند؟
پایگاه خبری راد: مدیرکل فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو درباره وضعیت سلامت برنج‌های وارداتی توضیح داد.
سینه‌بند هیچ تاثیری در ابتلا به سرطان سینه ندارد/ باورهای غلطی که با جان مردم بازی می‌کند
پایگاه خبری راد: یکی از جراحان پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی(مرکز تحقیقات سرطان پستان) با تاکید بر باورهای نادرستی که درباره این بیماری وجود دارد، گفت: هیچ ارتباطی بین استفاده از سینه‌بند، فارغ از شکل و نوع آن با ابتلا به سرطان پستان وجود ندارد.
پشت پرده کارشکنی عراقی‌ها در تامین دینار
پایگاه خبری راد: مشکلات پیش آمده برای زائران ایرانی در تبدیل ریال به دینار ناشی از عدم همکاری عراق با بانک های ایرانی بود؛ امری که یک اقتصاددان معتقد است با توجه به تحریم‌ها و فشار بر عراق احتمالا ادامه‌دار باشد.
دولت روزانه ٣٥ میلیون دلار یارانه بنزین می‌دهد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی بهینه‌سازی مصرف سوخت با اشاره به مصرف بالای بنزین در کشور، اظهار کرد: روزانه ٣٥ میلیون دلار یارانه بنزین داده می‌شود.
۱۰گوشی اندرویدی برتر سپتامبر/ دو فبلت جدید هوآوی معرفی شد
پایگاه خبری راد: دنیای موبایل روزانه با معرفی دستگاه‌های جدید از جدیدترین تلفن‌های هوشمند عرضه شده در بازار گرفته تا تجهیزات جانبی موبایل خبرساز است.
چگونه فرآورده‌های سنتی مجاز و عطاری‌های قانونی را شناسایی کنیم؟
پایگاه خبری راد: مدیر اداره نظارت و ارزیابی فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تشریح بایدها و نبایدهای فعالیت عطاری‌ها، بر ممنوعیت مشاوره و فروش فرآورده دارویی در عطاری، ممنوعیت خرید و فروش اینترنتی و ماهواره‌ای مکمل و فراورده‌های طبیعی و ضرورت تقویت قوانین برخورد با عطاری‌های غیرمجاز تاکید کرد.
کالاهای قاچاق خارجی در بسته‌بندی ایرانی!
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 19 هزار قطعه انواع کالای قاچاق به ارزش 80 میلیارد ریال، از یک انبار در شهرک صنعتی صفادشت خبر داد.
مدیریت سنتی پاسخگوی نیازهای امروز حوزه کیفی‌سازی نیست
پایگاه خبری راد: مدیر کل دفتر ارزیابی کیفیت کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به تحولات ایجاد شده در نظام تولید، اعلام کرد: در چنین فضایی دیگر نمی‌توان با مدیریت سنتی پاسخگوی نیازهای جامعه در حوزه کیفی‌سازی کالاها و خدمات باشیم لذا تنها راه حل این مسئله، تدوین یک نظام جدید است.
رکود گریبان بازار لوازم جانبی موبایل را گرفت!
پایگاه خبری راد: مشاهدات از بازار لوازم جانبی موبایل نشان می دهد افت قیمت دلار در چند هفته اخیر که باعث کاهش قیمت‌ در برخی کالاها شده در قیمت لوازم جانبی موبایل تاثیر چندانی نداشته است اما رکود بازار گریبان فروشندگان این بخش را گرفته است.
در نصب ایران کد بر روی کالاها هم تقلب می‌شود؟
پایگاه خبری راد: رییس اتاق بازرگانی البرز گفت: انصاف نیست ارز حاصل از صادرات محصولات هر استان در استان دیگری هزینه شود.
سهم فرسوده ها در افزایش مصرف سوخت
پایگاه خبری راد: خودروهای فاقد استاندارد سهم مهمی را در افزایش مصرف سوخت کشور و هدررفت یارانه بخش انرژی دارد؛ به طوری که با رعایت استانداردهای خودرویی در این زمینه و استفاده از فناوری های جدید می توان حدود 30 درصد از مصرف بنزین کاست.
با کاهش نرخ دلار، کالاها هم ارزان می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: با نوسانات نرخ ارز قیمت کالاها نیز افزایش یافت اما اکنون که روند کاهشی در بازار ارز حاکم شده، مصرف‌کنندگان توقع دارند قیمت کالاها نیز کاهش یابد اما رئیس اتاق اصناف تهران می‌گوید تعیین قیمت کالا از سوی مراجع، هیچ ارتباطی با نوسانات نرخ دلار ندارد و قیمت مورد تائید برای مراجع، قیمت مندرج در فاکتور رسمی خرید و محاسبه سود قانونی است.
گوشی‌های میان‌رده هم به شارژر بی‌سیم مجهز می‌شوند
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد قابلیت شارژ بی‌سیم و وایرلس را به محصولات مقرون بصرفه و گوشی‌های میان‌رده خود نیز اضافه کند.