09:55 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهرستان

ضرورت برخورداری خودروهای حمل پسماند تهران از معاینه فنی
نماد برتر- طی ماه‌های اخیر گزارش‌های متعددی از نشت شیرابه از خودروهای حمل پسماند منتشر شده است که علاوه‌بر ایجاد خطر لغزندگی معابر و جاده‌ها باعث آلودگی خاک و منابع آب‌ می‌شود و می‌تواند آثار مخربی بر محیط زیست و سلامت انسان‌ها برجای گذارد. در این شرایط رییس اداره محیط زیست انسانی استان تهران تاکید کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل پسماند امری ضروری است که باید در اسرع وقت صورت گیرد.
آخرین وضعیت کرونا در ۳۰ استان / جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ورود به ۳۹ شهر
نماد برتر- ستاد ملی کرونا با اعلام آخرین وضعیت ۳۰ استان که به‌ جز دو استان مازندران و گلستان ، باقی مناطق در شرایط پایدار و مناسبی قرار دارند از جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ورود به ۳۹ شهر خبر داد.
آثار منفی تغییر شیوه نامه عرضه فولاد در بورس کالا / جلسات فایده‌ ندارد
نماد برتر- عضو هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد از تصمیم وزارت صنعت برای تغییر شیوه نامه عرضه فولاد در بورس کالا خبر داد و گفت: برگزاری جلسات هفتگی فایده‌ای ندارد.
سود ۱۲۴۱ ریالی «غاذر» برای هر سهم
نماد برتر- شرکت کشت و صنعت پیاذر در صورت های مالی ۹ماهه برای هر سهم یک هزار و ۲۴۱ریال سود شناسایی کرد.
هزینه اقتصادی شیوع کرونا در پایان سال سنگین‌تر است
نماد برتر- رئیس جمهور تأکید کرد: باید توجه داشته باشیم که رسیدن به روند کاهشی در اقتصاد، فرهنگ، آموزش و روابط اجتماعی جامعه بسیار سخت‌، پرهزینه‌ و زمان‌بر است؛ این در حالی است که به دلیل مراعات نکردن و برگزاری دوره همی‌های خانوادگی و مراسم ملی و مذهبی به سرعت شرایط بیماری تصاعدی می‌شود و احتمالاً با موج دیگری در بهمن و اسفند مواجه خواهیم بود.
اسامی دریافت کنندگان ماشین آلات کشاورزی موجود است/افزایش قیمت ۴۰۰ درصدی کذب است
نماد برتر- رئیس مرکز مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی گفت: اسامی تمام کسانی که تراکتور دریافت کرده اند با کد ملی و پلاک راهنمایی و رانندگی موجود است و آمادگی انتشار آنها را نیز داریم.
مشخصات کلی شرکت ۵۰ میلیاردی درج شده و آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی
نماد برتر- شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان با سرمایه ۵۰ میلیارد تومانی در بازار دوم فرابورس درج شد تا آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام باشد.
ممنوعیت‌های سفر تغییر کرده است؟
نماد برتر- با گذشت یک ماه از اجرای طرح محدودیت تردد بین مراکز استان‌ها و جریمه خودروها با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا، همچنان این سوال پرسیده می‌شود که سفر با خودرو شخصی ممنوع است؟
مشخصات کلی شرکت جدید و آماده عرضه ۱۵ درصدی سهام در فرابورس
نماد برتر- شرکت زغال سنگ پروده طبس با سرمایه ۲۰۰ میلیارد تومانی در بازار اول فرابورس درج شد تا آماده عرضه ۱۵ درصدی سهام باشد.
هزینه مسکن رکورد ۱۰ ساله را زد / ۴۹ و ۳۶ درصد در تهران و شهرستانها
نماد برتر- طبق اعلام وزارت راه ، سهم بخش مسکن در هزینه خانوارهای تهرانی و شهرستانی رکورد ۱۰ ساله را زد و به ۴۹ و ۳۶ درصد رسید.
زیان‌های قیمت‌ دستوری در صنعت سیمان و دو راهکار + افزایش سرمایه
نماد برتر- مدیرعامل سیمان لار سبزوار با اشاره به زیان‌های قیمت‌ دستوری از افزایش ۵۰ درصدی صادرات و افزایش سرمایه ۵۰ درصدی خبر داد و دو راهکار برای برون‌رفت از شرایط کنونی صنعت ارائه کرد.
افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی سهم فرابورسی از مطالبات و آورده نقدی تصویب شد
نماد برتر- با برگزاری مجمع فوق العاده کشت و دامداری فکا، افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به تصویب رسید.
طرح توسعه شرکت تازه وارد فرابورسی با سرمایه گذاری ۲۵۴.۶ میلیارد تومانی
نماد برتر- شرکت تازه وارد کشاورزی و دامپروری ملارد شیر از احداث گاوداری ۳۰۰۰ راسی مولد با پیش بینی سرمایه گذاری ۲۵۴.۶ میلیارد تومانی خبر داد .
کاهش آمار کرونا با شناسایی ۷۷۰۴ بیمار جدید و فوت ۲۲۳ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام آخرین آمار کرونا در ایران از شناسایی ۷۷۰۴ بیمار جدید و فوت ۲۲۳ نفر خبر داد و گفت: تعداد فوتی ها نسبت به دیروز کاهش یافته است.
سود تلفیقی هر سهم «غاذر» به ۹۶۱ریال رسید
نماد برتر- شرکت کشت و صنعت پیاذر در صورت‌های مالی میان دوره‌ای تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ سود هر سهم را ۹۶۱ریال اعلام کرد.