18:56 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
طرح توسعه شرکت تازه وارد فرابورسی با سرمایه گذاری ۲۵۴.۶ میلیارد تومانی

1399/09/26 12:50

طرح توسعه شرکت تازه وارد فرابورسی با سرمایه گذاری ۲۵۴.۶ میلیارد تومانی

نماد برتر- شرکت تازه وارد کشاورزی و دامپروری ملارد شیر از احداث گاوداری ۳۰۰۰ راسی مولد با پیش بینی سرمایه گذاری ۲۵۴.۶ میلیارد تومانی خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر،  شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر که با سرمایه ۳۰ میلیارد تومانی از ۵ مرداد سال جاری با عرضه اولیه و کشف قیمت ۲۱۰۰ تومانی هر سهم به جمع شرکت های فرابورسی پیوسته از احداث گاوداری ۳۰۰۰ راسی مولد در آرادان با پیش بینی سرمایه گذاری ۲۵۴.۶ میلیارد تومانی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.


 


براین اساس، حسین معصومی مدیرعامل "زملارد" اعلام کرد: شرکت در راستای اجرای سیاست‌های کلی سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی درخصوص سرمایه گذاری در صنعت دامپروری و کشاورزی، اقدام به احداث گاوداری صنعتی در استان سمنان، شهرستان آرادان کرده است.


 


در این راستا طی بازدید زمین های منطقه، زمینی به مساحت ۴۰ هکتار واقع در استان سمنان، شهرستان آرادان از اراضی ملی متعلق به منابع طبیعی سمنان جهت طرح احداث دامداری بطور اجاره تا اجرای کامل طرح مصوب به این شرکت واگذار شده است. طبق برنامه پیش بینی، طرح فوق طی دو سال از زمان آغاز فعالیت ( دی سال ۹۹) بهره برداری اولیه خواهد رسید. میزان کل سرمایه گذاری دامداری ۲۵۴.۶ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که محل تامین آن به شرح زیر است:


 




 


بازار هدف طرح، داخل و با اولویت استان‌های سمنان، تهران، قم و استان های شمالی است. نیروی انسانی مورد نیاز طرح ۱۳۰ نفر مستقیم و ۵۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم خواهد بود. با توجه به شاخص نرخ بازده داخلی ۴۰.۸ درصد که بیشتر از نرخ تنزیل برآورد شده می تواند جذابیت طرح را برای سهامداران بیشتر کند. در هر صورت از آنجا که اجرای طرح های دامپروری جهت تامین بخشی از نیازهای ضروری جامعه لازم به نظر می‌رسد اجرای طرح مذکور می‌تواند از نظر ملی نیز جذابیت هایی را برای سهامداران به ارمغان آورد.